tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Εκρηκτική αύξηση 101,9% στις online αγορές φαρμάκων

3 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου έκανε τουλάχιστον μια online αγορά το 1ο τρίµηνο του 2014

Στο Διαδίκτυο, για τις αγορές φαρμάκων, στρέφονται όλο και περισσότεροι Έλληνες, με τις online παραγγελίες να αυξάνονται, φέτος, κατά το εκρηκτικό ποσοστό του 101,9%. Μάλιστα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις φαρμάκων σημείωσαν τη χρονική περίοδο Απριλίου 2013 – Μαρτίου 2014, σε σχέση µε την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τη μεγαλύτερη αύξηση από όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, που πωλήθηκαν online.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Έρευνας Χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών από τα νοικοκυριά για το 2014, μεγάλη αύξηση των online πωλήσεων παρατηρήθηκε, επίσης, στις κατηγορίες: είδη ένδυσης και υπόδησης – αθλητικά είδη (κατά 41%), εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός (hardware) ηλεκτρονικού υπολογιστή (κατά 36,1%), ηλεκτρονικές συσκευές – βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs (κατά 24,9%).

Αντίθετα, η κρίση φαίνεται ότι επηρέασε τις online ταξιδιωτικές υπηρεσίες, όπως έκδοση εισιτηρίων, ενοικίαση αυτοκινήτου, διαμονή σε καταλύματα, αλλά και υπηρεσίες που σχετίζονται με ψυχαγωγικές δραστηριότητας (εισιτήρια για εκδηλώσεις, συναυλίες, παραστάσεις), οι οποίες βρίσκονται σε πτώση.

Τα στοιχεία, που δημοσιοποίησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή, δείχνουν – συνολικά – άνοδο των ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα, καθώς 3 στα 10 άτομα, ηλικίας 16 – 74 ετών, που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο, έκαναν το 1ο τρίµηνο του 2014 κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών µέσω του Διαδικτύου. Το ποσοστό των χρηστών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές το 1ο τρίµηνο του 2014 ανέρχεται στο 29,5%, το οποίο μεταφράζεται σε αύξηση κατά 9,3%, σε σχέση µε το 1ο τρίµηνο του 2013, όταν η αγορά είχε παραμείνει στάσιμη.