tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Επιμελητηρίο Αρκαδίας:Ημερίδα για την αγορά της Ιαπωνίας,

Ημερίδα με στόχο την ενημέρωση των εξαγωγικών επιχειρήσεων της Πελοποννήσου για την αγορά της Ιαπωνίας, πραγματοποιήθηκεστην Τρίπολη με πρωτοβουλία του ...

Ημερίδα με στόχο την ενημέρωση των εξαγωγικών επιχειρήσεων της Πελοποννήσου για την αγορά της Ιαπωνίας, πραγματοποιήθηκεστην Τρίπολη με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και του Enterprise Greece.

 

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τα αποτελέσματα της ημερίδας, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Ιωάννης Μπουντρούκας, ανέφερε ότι «τόσο ο σύμβουλος και επικεφαλής του γραφείου οικονομικών και εμπορικών υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Τόκυο, Διονύσιος Πρωτοπαπάς, όσο και ο πρόεδρος του Enterprise Greece, Χρήστος Στάικος, μας εξήγησαν εμπεριστατωμένα το πως πρέπει να λειτουργήσουμε και μέσα από ποια κανάλια να κινηθούμε, ώστε να μπούμε στην αγορά της Ιαπωνίας».

 

Μάλιστα, όπως ανέφερε ο κ. Μπουντρούκας, «η Ιαπωνία είναι από τις πιο δύσκολες αγορές, αλλά και από τις ενδιαφέρουσες»: «Οι άνθρωποι από την πρεσβεία κάνουν συντονισμένες προσπάθειες για την προώθηση του κρασιού, του ελαιολάδου και για μία σειρά από άλλα προϊόντα που εμείς έχουμε στην Πελοπόννησο, όπως αρωματικά φυτά, κονσέρβες ροδάκινου κ.ά. και ευελπιστούμε ότι θα έχουμε θετικό αποτέλεσμα».

Σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά της Ιαπωνίας, όπως περιγράφηκε στην ημερίδα, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου εμφανίστηκε εντυπωσιασμένος από την αναφορά πως οι Ιάπωνες δεν αγοράζουν μεγάλες συσκευασίες τροφίμων, (π.χ. το τυρί), αλλά μικρές συσκευασίες των 200 γραμμαρίων και ατομικές μερίδες. «Οι δύο ομιλητές, μας ανέφεραν μία σειρά από χρηστικά πράγματα, όπως το γεγονός ότι οι Ιάπωνες δεν μιλούν αγγλικά και ως εκ τούτου θα πρέπει να εκδώσουμε ενημερωτικά φυλλάδια στην ιαπωνική γλώσσα. Στη διαδικασία προώθησης των προϊόντων, θα πρέπει επίσης να έχουμε μαζί μας κάποιον που να μιλάει την ιαπωνική γλώσσα…».

Ακόμη, ο κ. Μπουντρούκας σημείωσε ότι «υπάρχουν ακόμα πολλές μικρές λεπτομέρειες, που όμως έχουν μεγάλη σημασία, ώστε να καταφέρεις να βάλεις ένα ελληνικό προϊόν σε ράφι ιαπωνικού καταστήματος».

«Αυτό επίσης που μας εντυπωσίασε στην παρουσίαση, είναι πως δύσκολα μπαίνεις στην ιαπωνική αγορά, αλλά εάν μπεις και είσαι πάρα πολύ προσεκτικός στις προδιαγραφές σου, τότε δεν σε αλλάζουν, διότι δεν είναι ευκαιριακή αγορά» κατέληξε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.