tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Επιστρέφει η αισιοδοξία στους καταναλωτές

Ελαφρά πιο αισιόδοξοι -ή λιγότερο απαισιόδοξοι- εμφανίζονται οι καταναλωτές...

Ελαφρά πιο αισιόδοξοι -ή λιγότερο απαισιόδοξοι- εμφανίζονται οι καταναλωτές στη νέα έρευνα Οικονομικής Συγκυρίας του νομού Θεσσαλονίκης, που διεξήχθη, κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου, από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Palmos Analysis για λογαριασμό του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ).

Ωστόσο, οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν «στραγγίξει» οικονομικά, καθώς δεν μπορούν πια να αποταμιεύσουν και αποκλείουν μεγάλες αγορές σε λίγο μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με τις προηγούμενες έρευνες οικονομικής συγκυρίας του ΕΒΕΘ.

Η βιομηχανία είναι πιο αισιόδοξη για την εξέλιξη της δραστηριότητάς της στο εγγύς μέλλον, στηριζόμενη στις εξαγωγές, ενώ οι υπόλοιποι τομείς δείχνουν «τελματωμένοι» και περιμένουν να πάρουν ανάσα από τον τουρισμό