tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

ΓΣΕΒΕΕ:Οι μικρομεσαίοι δεν πάνε διακοπές.

Όνειρο απατηλό είναι οι διακοπές για 2 στους 3 μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τις οικογένειές τους, σύμφωνα με ευρήματα της τελευταίας έρευνας του ΙΜΕ-ΓΣΕΒΕΕ

 

Όνειρο απατηλό είναι οι διακοπές για 2 στους 3 μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τις οικογένειές τους, σύμφωνα με ευρήματα της τελευταίας έρευνας του ΙΜΕ-ΓΣΕΒΕΕ που διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία MARC AE.

Aπατώντας σε σχετικό ερώτημα το 64,1% δήλωσε ότι δεν πρόκειται να πάει καθόλου διακοπές, το 19,5% δήλωσε ότι θα κάνει τις ίδιες διακοπές περίπου με πέρυσι, το 13,4% θα κάνει διακοπές αλλά με λιγότερες μέρες και πιο οικονομικές σε σχέση με πέρυσι και μόνο το 2,4% θα κάνει περισσότερες ημέρες και πιο άνετες διακοπές.

Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι συνεχίζεται η κατάρρευση της εγχώριας ζήτησης για τον τουρισμό με αποτέλεσμα την καθίζηση στις τοπικές οικονομίες και στις μικρές τουριστικές και παραγωγικές μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ από αυτούς που θα κάνουν διακοπές προκύπτει ότι σχεδόν 1 στους 2 (το 44,5%) θα πάει στο χωριό του ή σε εξοχικό σπίτι και μόνο το 21,4% σε ξενοδοχείο και το 16,4% σε ενοικιαζόμενα δωμάτια.                                                                                                                                                                   Δυστυχώς όπως προκύπτει από την έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ αντίθετα με τις επίσημες προβλέψεις και διακηρύξεις σχετικά με την ανάκαμψη της οικονομίας, η κατάρρευση του εσωτερικού τουρισμού είναι ένα απτό σημάδι ότι η πτώση των εισοδημάτων και η κρίση συνεχίζεται.

Η ΓΣΕΒΕΕ έχει προτείνει ένα συνολικό πλαίσιο δράσεων για την τόνωση του τουρισμού που περιλαμβάνει τη διεύρυνση των προγραμμάτων κοινωνικού τουρισμού αλλά και την παραγωγική ανασυγκρότηση και δικτύωση των τοπικών οικονομιών που θα συνδέει το τουριστικό προϊόν σε όλες του τις εκδοχές με τον αγροδιατροφικό κλάδο, την εστίαση και την παροχή υπηρεσιών.