tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Και μέσω τηλεφώνου, η ειδοποίηση για πληρωμή φορολογικών οφειλών

Το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης της ΓΓΔΕ, αναλαμβάνει δράση προκειμένου να διευθετήσουν οι πολίτες παλαιότερες υποχρεώσεις.

Το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης της ΓΓΔΕ, αναλαμβάνει δράση προκειμένου να διευθετήσουν οι πολίτες παλαιότερες υποχρεώσεις.

Η κίνηση αυτή γίνεται παράλληλα με τον υπόλοιπο φοροεισπρακτικό μηχανισμό, ώστε να αυξηθούν τα κρατικά έσοδα.

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι εγκατεστημένο στην Καλλιθέα, στο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και οι εργαζόμενοι σε αυτό πληροφορούνται μέσω του taxisnet τυχόν οφειλές ή υποχρεώσεις του φορολογούμενου που δεν εκπληρώνονται.

 

Αμέσως μετά ξεκινούν τις τηλεφωνικές κλήσεις προς τους φορολογούμενους για τους θυμίζουν τις οφειλές τους αλλά και τη δυνατότητα που έχουν για ρύθμιση πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης, όπως είναι οι κατασχέσεις. Επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο "υπενθυμίζει" σε επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες ότι δεν υπέβαλαν κάποια φορολογική δήλωση, όπως είναι η περιοδική δήλωση για την απόδοση του ΦΠΑ.

 

Π.Τ.

 

Πηγή : www.capital.gr