tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Κρεοπώλες. Παρουσίαση του Meet the Lamb σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

εκστρατεία για την προώθηση του πρόβειου κρέατος

Την ευκαιρία να ενημερωθεί το ευρύ καταναλωτικό κοινό για την ποιότητα του πρόβειου κρέατος, έδωσε το Σαββατοκύριακο με δύο δράσεις της η καμπάνια Meet the Lamb, που είχε έντονη παρουσία στο Φεστιβάλ «Ελλάδα. Γιορτή. Γεύσεις» στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, αλλά και στη «Μέρα Μαγιού – Farm Fest» που διοργάνωσε η Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη.

 

Και στις δύο περιπτώσεις η καμπάνια με γευσιγνωσίες, μοίρασμα φυλλαδίων και προσωπική επαφή κατέστησε τους καταναλωτές κοινωνούς των κεντρικών μηνυμάτων της εκστρατείας για την προώθηση του πρόβειου κρέατος, που αφορούν την εκτατική εκτροφή, την ευζωία των ζώων, τη φυτική διατροφή, την ιχνηλασιμότητα, τους ελέγχους σε κάθε στάδιο παραγωγής κλπ.

 

Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή και στις δύο εκδηλώσεις εντάσσεται στον δεύτερο χρόνο δράσεων του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. Προγράμματος Meet the Lamb, για την παρουσία του οποίου οι διοργανωτές δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την αποδοχή που δείχνει στην Ελλάδα το καταναλωτικό κοινό.

 

 

Πηγή: meatnews.gr

 

 

ΑΣΒ