tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Οι τουρίστες μαθαίνουν Ελληνικά και λαμβάνουν τοπικές εκπτώσεις

Μια Ελληνίδα επιχειρηματίας δημιούργησε μια καινοτόμα ΜΜΕ που επιβραβεύει τόσο τους τουρίστες, όσο και τις τοπικές επιχειρήσεις.

Ο καλύτερος τρόπος να μάθει κανείς μια ξένη γλώσσα είναι να μιλάει με τους ντόπιους. Διακρίνοντας μια επιχειρηματική ευκαιρία σε αυτό, μια Ελληνίδα επιχειρηματίας δημιούργησε μια καινοτόμα ΜΜΕ που επιβραβεύει τόσο τους τουρίστες, όσο και τις τοπικές επιχειρήσεις.

«Η Glossopolis (Γλωσσόπολις) είναι μια ταξιδιωτική πλατφόρμα που συνδέει τουρίστες με τοπικές επιχειρήσεις, μέσω της Ελληνικής γλώσσας»,’ λέει η Αθηνά Πήττα, που ίδρυσε την εταιρεία το 2013.

Ολοκληρώνοντας διάφορα μαθήματα στο διαδίκτυο, η ΜΜΕ που εδρεύει στην Αθήνα προσφέρει στους τουρίστες εκπτώσεις σε μπαρ, εστιατόρια, ξενοδοχεία και άλλες τοπικές υπηρεσίες. Αυτό βοηθάει τους τουρίστες να προετοιμαστούν για τις διακοπές τους, να εξοικονομήσουν μερικά επιπλέον χρήματα και να δώσουν ώθηση στην Ελληνική οικονομία.

«Στηρίζουμε τις τοπικές επιχειρήσεις προσφέροντάς τους έσοδα από το εξωτερικό σε μια κατάσταση που είναι επικερδής για όλους», συνεχίζει η Αθηνά.

Για να στηθεί η Glossopolis, η Αθηνά έλαβε μέρος στο πρόγραμμα Erasmus για Επιχειρηματίες όπου κατέληξε να κερδίσει ανεκτίμητη εμπειρία στις Βρυξέλλες.

«Εργάστηκα στο Εuropean Forum of Technical and Vocational Education and Training (EfVET) [Ευρωπαϊκό Φόρουμ Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης], που ήταν ένα πολύ καλό βήμα για να μάθω πώς να προωθήσω την επιχείρησή μου σε άλλες χώρες», λέει η Αθηνά.

«Γνωρίστηκα με άλλους επιχειρηματίες και αυτό με ενέπνευσε πολύ γιατί είδα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα που με βοήθησαν να βρω λύσεις σε περίπλοκα προβλήματα».

Έκτοτε η Glossopolis έχει αυξηθεί τόσο σε προσωπικό όσο και σε έσοδα. Η Αθηνά έχει τώρα πέντε υπαλλήλους, έχει προσελκύσει ταξιδιώτες από 118 διαφορετικές χώρες και ελπίζει να επεκταθεί σε Γαλλία και Ισπανία.

«Πιστεύω ότι οι νέοι επιχειρηματίες στην Ελλάδα έχουν ευκαιρίες», λέει η Αθηνά. «Έχουμε το διαδίκτυο και μιλάμε γλώσσες – μπορούμε να βρίσκουμε πελάτες στο εξωτερικό».

Θέλετε να αφήσετε τη σφραγίδα σας στον επιχειρηματικό κόσμο; Η ΕΕ μπορεί να βοηθήσει.

Ν.Υ