tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Συνέντευξη του Α’ Αντιπροέδρου ΕΕΑ Ν.Γρέντζελου στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ

Στο επίκεντρο η διακοπή των εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης, το νέο σχέδιο νόμου για τις εξετάσεις, καθώς και η συνάντηση ΕΕΑ - Σπίρτζη.

Για τη διακοπή των εξετάσεων απόκτησης διπλώματος οδήγησης, το νέο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις εξετάσεις, καθώς και τη συνάντηση που είχε πριν από λίγες ημέρες αντιπροσωπεία του ΕΕΑ με τον κ. Σπίρτζη, μίλησε το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018 στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΙ ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, εκπαιδευτής οδηγών, κ. Νίκος Γρέντζελος.
Στη διάρκεια της συνέντευξης ο κ. Γρέντζελος υπογράμμισε τα σημαντικά προβλήματα που δημιουργεί για τους υποψήφιους οδηγούς –ειδικά επαγγελματίες- αλλά και για τους εκπαιδευτές οδήγησης η 20ήμερη διακοπή των εξετάσεων στην Αττική, μετά τις επαναλαμβανόμενες αποχές των εξεταστών.
Όπως εξήγησε ο Α’ Αντιπρόεδρος του ΕΕΑ, νόμος του 2016 προέβλεπε ότι από 1/6/2017 οι εξετάσεις θα διεξάγονταν πλέον πρωινές ώρες, ωστόσο έκτοτε έχουν δοθεί τρεις παρατάσεις χωρίς να έχει βρεθεί τρόπος υλοποίησης της αλλαγής αυτής και με το σχετικό νομοσχέδιο να μην έχει κατατεθεί ακόμη από το Υπουργείο.
Στο πλαίσιο της συνέντευξης, ο Α’ Αντιπρόεδρος του ΕΕΑ αναφέρθηκε επίσης στη συνάντηση που είχε την προηγούμενη Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018 αντιπροσωπεία του Επιμελητηρίου με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη για μία σειρά ανοικτών θεμάτων για τους ιδιοκτήτες σχολών οδηγών, τα οποία επηρεάζουν άμεσα την επαγγελματική τους δραστηριότητα, μεταξύ των οποίων και το σχέδιο νόμου για τις εξετάσεις.
Στη διάρκεια της συνάντησης έγιναν δεκτές -μεταξύ άλλων- οι προτάσεις του ΕΕΑ για εξ αποστάσεως ηλεκτρονική θεωρητική εκπαίδευση για ΑμεΑ , συγγραφή βιβλίων και σε άλλες γλώσσες, καθώς και συστέγαση και συλλειτουργία σχολών οδηγών, ωστόσο “αγκάθι” παραμένει η πρόθεση του Υπουργείου για την μη παρουσία του εκπαιδευτή εντός του οχήματος, κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.
Ο κ. Γρέντζελος στάθηκε στο ζήτημα της ασφάλειας την οποία -όπως είπε- εξασφαλίζει η παρουσία των εκπαιδευτών σε Ι.Χ. αλλά και σε επαγγελματικά οχήματα, δεδομένης της εμπειρίας τους, τη στιγμή μάλιστα που –με βάση όσα είναι μέχρι στιγμής γνωστά- το μοναδικό προσόν που απαιτείται να έχουν οι εξεταστές είναι το σχετικό δίπλωμα οδήγησης και ένα απλό σεμινάριο χωρίς άλλη ειδική εκπαίδευση.
Σε ό,τι αφορά, τέλος, το ζήτημα της διαφάνειας ο Α’ Αντιπρόεδρος του ΕΕΑ τόνισε ότι είναι κάτι που επιζητά και ο κλάδος των εκπαιδευτών.

Ακούστε τη συνέντευξη: