23/07/2018 | 14:34
«Υπηρεσίες ΕΕΑ, εύκολα, γρήγορα, μέσω Διαδικτύου»
  • «Υπηρεσίες ΕΕΑ, εύκολα, γρήγορα, μέσω Διαδικτύου»
  • «Υπηρεσίες ΕΕΑ, εύκολα, γρήγορα, μέσω Διαδικτύου»

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΕΑ εξασφαλίζουν γρηγορότερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των μελών του.

Αυτό επισημαίνεται σε δελτίο τύπου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, όπου τονίζεται η έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο, καθώς και η πάγια θέση του Επιμελητηρίου για την παροχή αυξημένου αριθμού ποιοτικότερων υπηρεσιών προς τα μέλη του.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα: «Υπηρεσίες ΕΕΑ, εύκολα, γρήγορα, μέσω Διαδικτύου»

 

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, πιστό στις δεσμεύσεις του για συνεχή στήριξη των μελών του και εναρμονισμένο στο πνεύμα της εποχής, αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία.

 

Πλέον όλο και περισσότερες υπηρεσίες του παρέχονται αποκλειστικά μέσω του Διαδικτύου, ελαχιστοποιώντας έτσι το χρόνο εκτέλεσης τους. Ταυτόχρονα απαλλάσσει τα μέλη του από ταλαιπωρία και αναμονή που συνδυάζεται με τη φυσική τους παρουσία σε διαδικασίες, δίνοντας ξεκάθαρα το στίγμα ότι έχει μπει με μεγάλη επιτυχία στην ψηφιακή εποχή.

 

Έχοντας ανοίξει το δρόμο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών από το 2015 με τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Επιμελητηρίου (e-chamber), με προσωποποιημένες υπηρεσίες προς τα μέλη (μεταβολές, αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας, δυνατότητα ηλεκτρονικής χορήγησης πιστοποιητικών, προβολή επιχείρησης κ.λπ.), καθώς και υπηρεσίες προς τρίτους (ηλεκτρονική προεγγραφή ή εγγραφή ατομικής επιχείρησης, αναζητήσεις επιχειρήσεων), το ΕΕΑ έχει υποδεχθεί σε αυτό το διάστημα περισσότερες από 9.000 ηλεκτρονικές αιτήσεις!

 

Πλέον, με απόφαση της Διοίκησής του, κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την άμεση, ταχεία και σύγχρονη εξυπηρέτηση των μελών του. Συγκεκριμένα, από την 1η Ιουλίου 2018 οι επαγγελματίες – μικρομεσαίοι επιχειρηματίες δεν χρειάζεται να προσέρχονται στα γκισέ του Επιμελητηρίου - γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο - καθώς οι αιτήσεις προεγγραφής και εγγραφής ατομικών επιχειρήσεων, αλλά και αυτές των μεταβολών, λήψης πιστοποιητικού μελών εταιριών (ιστορικό), γίνονται πλέον αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου.

 

Και η λήψη πιστοποιητικού γενικού μητρώου για ατομικές επιχειρήσεις ή εταιρίες πραγματοποιείται αποκλειστικά χωρίς υποβολή αίτησης, μέσα από τις προσωποποιημένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Επιμελητηρίου στην web εφαρμογή e-επιμελητήριο. Το πιστοποιητικό αυτό χρησιμεύει για κάθε νόμιμη χρήση, συμμετοχή σε διαγωνισμούς κ.λ.π. και η διαδικασία λήψης του δεν ξεπερνά τα 2-3 λεπτά της ώρας, εφόσον χρησιμοποιείται χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα για την εξόφλησή του!

Χρήσιμος οδηγός για τις υπηρεσίες του ΕΕΑ είναι η ηλεκτρονική του σελίδα www.eea.gr, ενώ για οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί κάποιος να απευθύνεται στο τηλεφωνικό κέντρο του Επιμελητηρίου 210 – 3380200 κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες.

 

Για τις αλλαγές στις οποίες έχει προχωρήσει το ΕΕΑ, ο Πρόεδρος του κ. Ι. Χατζηθεδοσίου σημειώνει:

 

«Η νέα ψηφιακή εποχή είναι εδώ και το ΕΕΑ όχι μόνο μπορεί να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις, αλλά ανοίγει δρόμους για την αύξηση των υπηρεσιών του και την ποιοτικότερη αναβάθμιση τους, στηρίζοντας έμπρακτα τους μικρομεσαίους, τους επαγγελματίες και συνολικά την επιχειρηματικότητα. Είχαμε δεσμευθεί ότι θα αλλάξουμε προς το καλύτερο την εικόνα του Επιμελητηρίου μας και το κάνουμε πράξη. Όραμά μας είναι να βαδίσει το ΕΕΑ στα πρότυπα των μεγάλων ευρωπαϊκών Επιμελητηρίων. Προτεραιότητά μας παραμένει η στήριξη και πρόοδος των μελών μας και βέβαια η προσπάθεια ανάκαμψης προς όφελος της οικονομίας και της χώρας».

 

Από το Ε.Ε.Α.

Tags: ΕΕΑ, Επικαιρότητα, Πρόεδρος ΕΕΑ Το άρθρο έχει αναγνωσθεί 1271 φορές

Σχετικές Ειδήσεις