Σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τη διοργάνωση της 4ης Ημερίδας «Επιχειρείν στον Αραβικό Κόσμο», που είχε προγραμματιστεί για τις 11 Ιουνίου, το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο ενημερώνει πως, δεδομένων των οδηγιών της ελληνικής κυβέρνησης, των διεθνών περιορισμών μετακινήσεων και της αβεβαιότητας της πορείας των περιοριστικών μέτρων καθώς και της γενικότερης εξέλιξης της πανδημίας COVID-19, η Ημερίδα θα διεξαχθεί κατά το δεύτερο ήμισυ του έτους.
Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν εν ευθέτω χρόνω.