tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου:Παράταση της εκπτωτικής περιόδου

Την παράταση της εκπτωτικής περιόδου ζήτησε ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου από την αρμόδια Διεύθυνση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Την παράταση της εκπτωτικής περιόδου ζήτησε ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου από την αρμόδια Διεύθυνση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, αξιοποιώντας τη δυνατότητα που δίνει ο νέος νόμος.

Όπως έκανε γνωστό, μιλώντας στην «δ», ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου κ. Νίκος Μπόνης, μετά τις τροποποιήσεις του ν. 4446/2016, δίνεται η δυνατότητα προσκόλλησης των δύο 15νθήμερων εκπτωτικών περιόδων, ακριβώς μετά το τέλος των τακτικών εκπτώσεων, δηλαδή 1 Μαρτίου έως 15 Μαρτίου και 1 Σεπτεμβρίου έως 15 Σεπτεμβρίου, με το σκεπτικό ότι τις συγκεκριμένες περιόδους ήδη διενεργούνται προσφορές, και εναλλακτικά.

Επίσης δίνεται η δυνατότητα διατήρησης των δύο υφιστάμενων 10ήμερων εκπτωτικών περιόδων του Μαΐου και του Νοεμβρίου με το τρίτο εκ του νόμου δεκαήμερο να τίθεται στην διάθεση των κατά τόπους Εμπορικών Συλλόγων, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες και ανάγκες της τοπικής τους αγοράς.

Όπως εξήγησε ο κ. Μπόνης, οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, δεν εξυπηρετούν ούτε τους καταναλωτές ούτε τους εμπόρους, δεδομένης και της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας γι αυτό και ζητήθηκε η προσκόλληση του δεκαπενθημέρου του Μαΐου, στις τακτικές χειμερινές εκπτώσεις.  Ο ΕΣΡ τελεί σε αναμονή για την απάντηση από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να παραταθεί η εκπτωτική περίοδος μέχρι τις 15 Μαρτίου.

Η κίνηση πάντως στην αγορά, παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα αφού παρά τις γενναίες εκπτώσεις, οι καταναλωτές δεν έχουν χρήματα να ξοδέψουν. Η φορολαίλαπα και οι αυξημένες οικονομικές υποχρεώσεις έχουν συρρικνώσει το εισόδημα των πολιτών, που δεν διαθέτουν πλέον εύκολα χρήματα για αγορές, παρά μόνο περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα.

Να σημειωθεί ότι την αλλαγή του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων «λόγω της δεδομένης αναποτελεσματικότητάς του», την ζήτησε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, γι αυτό και θα προβεί σε έρευνα καταναλωτών ως προς τον χρόνο και τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Η έρευνα, όπως αναφέρθηκε, θα παρουσιαστεί στις 18 Μαρτίου 2017 και θα προωθηθεί στους εμπορικούς συλλόγους.