tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Επανεκκίνηση του Ελληνικού Σήματος στα τροφικά προϊόντα

Το πλαίσιο των ενεργειών για τη δυναμική επανεκκίνηση του Ελληνικού Σήματος, το οποίο παρά την θεσμοθέτησή του το 2014 έμεινε «στα χαρτιά», συζητήθηκε σε διϋπουργική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου.

Πιο συγκεκριμένα, στη σύσκεψη μέσω τηλεδιάσκεψης συμμετείχαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, ο Υφυπουργός Εξωτερικών για την οικονομική διπλωματία και την εξωστρέφεια, Κώστας Φραγκογιάννης και η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Φωτεινή Αραμπατζή.

Επί τάπητος τέθηκε η ανάγκη επανεκκίνησης με εργαλεία την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που το διέπει και κυρίως την χάραξη εθνικής στρατηγικής για την προώθηση και προβολή του Σήματος στην ελληνική και τη διεθνή αγορά.

Στη σύσκεψη μετείχαν και οι Γενικοί Γραμματείς Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών, Γρηγόρης Δημητριάδης και Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Πάνος Σταμπουλίδης, καθώς και ο Πρόεδρος του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, Σέρκο Χαρουτουνιάν.

«Τα τρία συναρμόδια Υπουργεία συνεργαζόμαστε αρμονικά με στόχο την «αναγέννηση» του Ελληνικού Σήματος προκειμένου να αξιοποιήσουμε το rebranding, που έχει πετύχει η χώρα μας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αύξηση των εξαγωγών των προϊόντων του Αγροδιατροφικού Τομέα κατά 9,8% το πρώτο εξάμηνο του 2020, εν μέσω πανδημίας» επισήμανε σε δήλωσή της μετά τη διϋπουργική σύσκεψη, η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Φωτεινή Αραμπατζή, η οποία υπογράμμισε επιπλέον ότι: «Εργαζόμαστε με γνώμονα το Ελληνικό Σήμα να προωθηθεί δυναμικά ώστε να αποκτήσει ισχυρή ταυτότητα στη συνείδηση των καταναλωτών, ελκυστικότητα για τις επιχειρήσεις και εν τέλει προστιθέμενη αξία για τα ελληνικά προϊόντα, στόχο που αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη».

Πηγή: meatnews.gr

Β