tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

H καινοτομία στα τρόφιμα από ΜμΕ της Ευρώπης!

Δύο βέλγοι επιχειρηματίες συνδύασαν τα ταλέντα τους και αξιοποίησαν μια πρωτοβουλία της ΕΕ, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα τροφίμων

Δύο βέλγοι επιχειρηματίες συνδύασαν τα ταλέντα τους και αξιοποίησαν μια πρωτοβουλία της ΕΕ, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα τροφίμων που εξαπλώνονται με ταχύ ρυθμό στην Ευρώπη.

Οι επιχειρηματίες στην Ευρώπη θέλουν να έχουν διεθνή απήχηση, και στρέφονται στην ΕΕ προκειμένου να βρουν στήριξη για τις δημιουργικές ιδέες και τους κλάδους τους.

Οι «επαρχίες δημιουργίας» θεσπίστηκαν, με τη βοήθεια της ΕΕ, στο Βέλγιο και την Ιταλία, με σκοπό να βοηθούν τις επιχειρήσεις να εκσυγχρονίσουν τους «παραδοσιακούς» κλάδους στους οποίους ανήκουν, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να καινοτομούν, να αναπτύσσονται και να επεκτείνονται σε όλον τον κόσμο.

Στην προκειμένη περίπτωση, ο αρχιτέκτονας εσωτερικών χώρων Thibaut Gilgquin και η γραφίστρια Hélène Hoyois από το Hainaut, του Βελγίου ανοίγουν νέους δρόμους, επειδή το μυαλό τους «πήγε στο ψητό» ή, σωστότερα, στη συσκευασία φαγητού!

Για το έργο τους «Do Eat», που συνίσταται στο να παράγουν βρώσιμες συσκευασίες φαγητού, έλαβαν χρηματοδότηση έναρξης λειτουργίας 40 000 ευρώ, και έτσι μπόρεσαν να προσφύγουν σε ειδικούς, όταν χρειάστηκαν συμβουλές.

«Είχαμε απλώς μια ιδέα. Για τρεις μήνες, δουλεύαμε συνεχώς, από τις 8.00 το πρωί έως τις 8.00 το βράδυ, με δύο συμβούλους, οι οποίοι επιτάχυναν τα πράγματα», είπε ο Gilgquin. «Μάθαμε πώς να υπερασπιζόμαστε το έργο μας, να το παρουσιάζουμε σε λιγότερο από ένα λεπτό για να πείσουμε τους επενδυτές», συμπλήρωσε η Hoyois. «Επιπλέον, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε ένα πρώτο χρηματικό ποσό 60.000 ευρώ».

Πριν προλάβουν να το καταλάβουν, τα επίπεδα παραγωγής εκτινάχτηκαν, καθώς η ζήτηση αυξανόταν σε όλη την Ευρώπη. Δύο διάσημοι σεφ ενσωματώθηκαν τελικά στην ομάδα και συνεισέφεραν τα δικά τους ταλέντα στο εγχείρημα.

Αυτές οι επαρχίες δημιουργίας ενσαρκώνουν τον στόχο της Ευρώπης να εκσυγχρονίσει τους πλέον παραδοσιακούς κλάδους της Ευρώπης και να ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη στις επιχειρήσεις.

 

ΔΕΙΤΕ :http://ec.europa.eu/small-business/success-stories/2015/february/index_el.htm

VIDEO: http://gr.euronews.com/2015/01/09/inspired-industry-creative-wallonia-s-recipe-for-success/