Κοσμοπλημύρα στην ψαραγορά- φωτορεπορτάζ
Πατείς με πατώ σε έγινε σήμερα, Καθαρά Δευτέρα το πρωί, στην κεντρική ψαραγορά της Βαρβακείου. Παρότι τα εμπορικά καταστήματα ήταν κλειστά οι καταναλωτές κατέβηκαν στο κέντρο με μόνο σκοπό να αγοράσει φρέσκα και φθηνά σαρακοστιανά. Οι τιμές ήταν και φέτος προσιτές, ακολουθώντας την πορεία της κρίσης των εισοδημάτων και του λιτού, πλέον, τραπεζιού και βίου.
Η αλήθεια είναι ότι παρότι επιχειρήσαμε ήταν σχεδόν αδύνατο να περάσουμε στο κέντρο της ψαραγοράς από την κοσμοπλημμύρα με αποτέλεσμα να αρκεστούμε σε φωτογραφίες στην είσοδό της.




