tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Ν. Γρέντζελος στον Real FM για τις εξετάσεις απόκτησης διπλωμάτων οδήγησης

Για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών που συζητείται στη Βουλή και επαναφέρει προσωρινά το παλαιό σύστημα εξετάσεων για την απόκτηση διπλωμάτων οδήγησης, μέχρι τη σύνταξη και ψήφιση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου για τη διενέργεια εξετάσεων, μίλησε ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και Πρόεδρος του Σωματείου Εκπαιδευτών Οδηγών Δυτικής Αττικής, κ. Νίκος Γρέντζελος, στον ραδιοσταθμό Real FM την Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019.

Οι εξετάσεις είχαν διακοπεί, όπως εξήγησε ο κ. Γρέντζελος, από τον Οκτώβριο του 2018, με την προηγούμενη κυβέρνηση να καταθέτει το νέο νόμο στις 4/3/2019, δηλαδή μετά από 5 μήνες, με αποτέλεσμα να βρεθούν μέχρι και σήμερα στην ουρά για την απόκτηση διπλώματος περίπου 100.000 υποψήφιοι αλλά και άτομα άνω των 74 ετών που ήθελαν να ανανεώσουν τα διπλώματά τους. Ο Α’ Αντιπρόεδρος του ΕΕΑ επισήμανε τις δυσκολίες εφαρμογής του νόμου αυτού, μεταξύ των οποίων η πρόβλεψη για κλειστούς χώρους εξέτασης, που δεν υπήρχαν, για online καταγραφή των εξετάσεων με αδιάλειπτο σήμα, το επιπλέον κόστος για έξτρα ασφάλιση των υποψηφίων, διότι στις δοκιμασίες – παρκάρισμα και οπισθογωνία- θα έπρεπε να βρίσκονται στο αυτοκίνητο χωρίς τον εκπαιδευτή κ.ά.

Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, όπως αυτές περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο που συζητείται και ψηφίζεται αύριο Παρασκευή στη Βουλή, ο νόμος αυτός αναστέλλεται και επανέρχεται ο παλαιότερος -5984-βάζοντας τέλος στην ταλαιπωρία και ξεμπλοκάροντας τη διαδικασία για τους χιλιάδες υποψήφιους – ανάμεσά τους και πολλοί για επαγγελματικά διπλώματα- ενώ καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των κατόχων αδειών οδήγησης που επιθυμούν να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 74 ετών.

Ο κ. Γρέντζελος τόνισε, ωστόσο, την ανάγκη σχεδιασμού ενός νέου πλαισίου με λιγότερη βαρύτητα στο παρκάρισμα και την οπισθογωνία, αλλά με μια συνολική θεώρηση της οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας, που θα περιλαμβάνει επίσης την εκπαίδευση των εκπαιδευτών οδήγησης καθώς και τη λειτουργία των σχολών οδηγών.

Ακούστε τη συνέντευξη: