Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης καλεί τους Εκπαιδευτές όλης της Ελλάδος σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία προς τη Βουλή την Πέμπτη 4 Απριλίου και ώρα 11:00.
“Ο λόγος της κινητοποίησης μας είναι η ομηρία του κλάδου εδώ και επτά μήνες λόγω του νέου νόμου 4599. Ο νέος νόμος έχει διατάξεις που πρέπει να εφαρμοστούν αλλά δεν υπάρχουν οι υποδομές με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν πρακτικές εξετάσεις”, αναφέρεται στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας.