- 18/06/2024
Περισσότεροι από 600 συμμετέχοντες στο σεμινάριο του Ε.Ε.Α. για «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων»
Συνεχίστηκε με μεγάλη συμμετοχή η σειρά σεμιναρίων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς περισσότεροι από 600 συμμετέχοντες παρακολούθησαν το σεμινάριο με θέμα «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων» στις 14/6/2024.
Εισηγητής στο σεμινάριο ήταν ο Δρ. Κωστής Ήντουνας, Καθηγητής και Πρόεδρος στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αναπτύχθηκαν τα θέματα:
• Συμβουλές, οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης.
• Τα βασικά συστατικά ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης παραπόνων των πελατών.
• Βέλτιστες πρακτικές (best practices) αναφορικά με την εξυπηρέτηση και διαχείριση παραπόνων των πελατών.
Ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε την εκδήλωση, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην σημαντική παρέμβαση του Ε.Ε.Α. στο θέμα του φορολογικού νομοσχεδίου, με την κατάθεση προσφυγής στο Συμβούλιο της Επικρατείας και τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην οργάνωση των ελεύθερων επαγγελματιών στο ζήτημα αυτό. Στην συνέχεια αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών και στην διαχείριση των παραπόνων, μεταφέροντας προσωπικές του εμπειρίες στις σημαντικές αυτές παραμέτρους του επιχειρείν.
Την εκδήλωση συντόνισε ο Γιώργος Φλωράς.
Το βίντεο του σεμιναρίου είναι διαθέσιμο στα μέλη του Ε.Ε.Α. στην πλατφόρμα eLearning του Ε.Ε.Α. στην διεύθυνση https://services.eea.gr/el/normal/home