tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Πόσο να αντέξουν οι ΜΜΕ;

Η πιθανή απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα μπορούσε να δοθεί μονολεκτικά.Καθόλου…

Η πιθανή απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα μπορούσε να δοθεί μονολεκτικά.Καθόλου…
Βέβαια η επιχειρηματικότητα έχει και μια μεγάλη δόση αισιοδοξίας, από αυτόν που ασκεί το επιχειρείν . Αν τα έβλεπε όλα απαισιόδοξα, ακόμα και ο ουρανός να έχει πέσει στο κεφάλι του, γεγονός που έχει γίνει στην Ελλάδα τότε δεν θα δημιουργούσε με την επιχείρηση του. Οι επιχειρηματίες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες,δε θα πρέπει να ξεχνούν ότι το επάγγελμα και η επιχείρηση είναι η αρχή της προσωπικής δημιουργίας αλλά και της ανανέωσης .
Αν δεν μπορεί να καλύψει ο σύγχρονος επαγγελματίας, επιχειρηματίας και έμπορος τις ανάγκες των καταναλωτών,καλύτερα να μην προσπαθήσει να επιχειρήσει, γιατί θα αποτύχει.
Στον κλάδο του εμπορίου για παράδειγμα, το σύγχρονο εμπόριο έχει να αντιμετωπίσει τον ραγδαία εξελισσόμενο ανταγωνισμό από μεγάλες πολυεθνικές και τα webstores . Κανείς δεν μπορεί να νομοθετήσει κατά των πολυεθνικών και του ελεύθερου εμπορίου.Τι μπορεί να κάνει ο παραδοσιακός έμπορος; Μπορεί να το αντιμετωπίσει; Η απάντηση είναι ναι..
Ο δρόμος είναι ένας… Αυτοργάνωση κατά κλάδο και περιοχή και δημιουργία δικτύων για γρήγορη πρόσβαση του πελάτη στο προϊόν του καταστήματος αλλά και ταχύτερη , σε σχέση με την αγορά από το διαδίκτυο , παράδοση του προϊόντος στον πελάτη.
Ας φανταστούμε την αγορά ενός επώνυμου ρολογιού πελάτης το έχει ψάξει από το διαδίκτυο ,έχει συγκρίνει τιμές , έχει δει τον τρόπο πληρωμής και τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος . Σαφώς ο παραδοσιακός έμπορος που δεν έχει παρουσία με το κατάστημά του στο διαδίκτυο χάνει στο θέμα της τιμής , του χρόνου παράδοσης , του τρόπου πληρωμής.
Τι θα άλλαζε όμως αν το κατάστημα του χρυσοχόου ήταν συνδεδεμένο στο διαδίκτυο ; Όλα αλλάζουν… Το πλεονέκτημα το αποκτά ο παραδοσιακός έμπορος. Διαπραγμάτευση για την τιμή με τον πελάτη ,ταχύτερη παράδοση του προϊόντος μέσω του καναλιού διανομής , ευκολίες πληρωμής !!! Ποιος κέρδισε ; Ο παραδοσιακός έμπορος…
Ο έμπορος που προσαρμόστηκε, άλλαξε το ρεπερτόριο του με καινοτομία, τόλμησε ,τελικά κέρδισε μια μάχη που αρχικά φαινόταν χαμένη ! Οι ΜμΕ μπορούν να αντέξουν στα δύσκολα από όπου και αν προέρχονται. Αν ο ιδιώτης ανεξάρτητος επιχειρηματίας οργανωθεί μέσα από τα συλλογικά όργανα , που παρέχουν λύσεις στα μέλη τους τότε το ταλέντο και οι δυνάμεις που έχουν ανεξάρτητα και από κοινού οι έμποροι και οι επαγγελματίες μπορούν να γίνουν στρατηγικό πλεονέκτημα.