tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Σεμινάριο: Οι τεχνικές της διαπραγμάτευσης. Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Δεν υπάρχει επιχειρηματίας, εργαζόμενος, στέλεχος που να μην έχει έρθει σε διαπραγμάτευση για την επίτευξη γενικών ή ατομικών ή ατομικών στόχων

Ζωντανή μετάδοση μέσω livestreaming

Δείτε εδώ ζωντανά μέσω Livestreaming την εκδήλωση 

 

Δεν υπάρχει επιχειρηματίας, εργαζόμενος, στέλεχος της οικονομικής και πολιτικής ζωής που να μην έχει έρθει σε διαπραγμάτευση για την επίτευξη γενικών ή ατομικών στόχων στη επιχειρηματική και κοινωνική του ζωή.

 

Όμως, πόσοι είναι αυτοί που έχουν διδαχθεί την τέχνη της διαπραγμάτευσης; Γιατί, αν κάτι μας φαίνεται απλό από την πείρα, όταν διδαχτούμε την «Τέχνη» αυτή θα αναθεωρήσουμε πολλές απόψεις και θα κάνουμε πολλές, εκ των υστέρων, αυτοκριτικές για λάθη και παραλήψεις που, εκ του αποτελέσματος, καταλάβαμε ότι πληρώσαμε ακριβά.

 

  • Πως θα εξοπλιστούμε με τη γνώση της θεωρίας και της τεχνικής της διαπραγμάτευσης, ώστε σε κάθε περίπτωση να μπορούμε να καταστρώσουμε μια μικρή ή μεγάλη στρατηγική και τακτική επίτευξης των στόχων μας;

  • Πως μπορούμε να βρίσκουμε εκείνα τα σημεία τα οποία θα ικανοποιούν εμάς αλλά θα έχουν όφελος και ενδιαφέρον για τον διαπραγματευτή, συνεργάτη, ανταγωνιστή, πελάτη κλπ, ώστε να δημιουργηθούν σταθεροί επαγγελματικοί και προσωπικοί δεσμοί;

  • Ποια είναι τα σημεία που ποτέ δεν πρέπει να παραβλέψουμε σε μια διαπραγμάτευση και ποιες οι «κόκκινες γραμμές», η παραβίαση των οποίων οδηγούν ευθέως σε άτακτη υποχώρηση και, πιθανόν, σε καταστροφική ήττα;

  • Ποιες είναι οι εμφανείς και αφανείς παγίδες των διαπραγματεύσεων και πως τις ανακαλύπτουμε;

  • Τι είναι ο συμβιβασμός και πως διαβαθμίζεται;

 

Η ευκαιρία για να γίνουν κτήμα οι γνώσεις αυτές, δίνεται από το σεμινάριο «Τεχνικές Διαπραγματεύσεων» το οποίο θα διεξαχθεί την Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 14.30 στο ξενοδοχείο Ledra Hotel (λεωφόρος Συγγρού 115, Αθήνα), αίθουσα «Αιγαίο».

 

Στο σεμινάριο θα διδάξει ένας εκ των κορυφαίων διαπραγματευτών, ο κ. Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου, κάτοχος Μ.Β.Α με ειδίκευση στο Marketing, ο οποίος είναι πιστοποιημένος Διαπραγματευτής και εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων, διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής και εκπαιδευτής Διαμεσολαβητών, εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων στη Διπλωματική Ακαδημία του Υπουργείου Εξωτερικών και του Ελληνοαμερικάνικου Κολλεγίου Αθηνών και εισηγητής (Διεθνείς Διαπραγματεύσεις) στη Σχολή Εθνικής Άμυνας, Σχολή Διοίκησης και Επιτελών Π.Ν. και Σχολή Ευελπίδων.

 

Μετάδοση σε όλη την Ελλάδα

 

Λόγω του σπουδαίου ενδιαφέροντος, το σεμινάριο θα μεταδοθεί, ζωντανά μέσω διαδικτύου σε όλη τη χώρα, ώστε να μπορεί να το παρακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος.

Δείτε εδώ ζωντανά μέσω Livestreaming την εκδήλωση 

 

 

Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου, Βιογραφικό Σημείωμα

 

 Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων (First Class Honours in Marketing) και Οικονομικά (First Class  Honours in Applied Economics), ενώ είναι κάτοχος Μ.Β.Α. με ειδίκευση στο Marketing.

Είναι πιστοποιημένος Διαπραγματευτής και εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων, διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής και εκπαιδευτής Διαμεσολαβητών, εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων στη Διπλωματική Ακαδημία του Υπουργείου Εξωτερικών και του Ελληνοαμερικάνικου Κολλεγίου Αθηνών και εισηγητής (Διεθνείς Διαπραγματεύσεις) στη Σχολή Εθνικής Άμυνας, Σχολή Διοίκησης και Επιτελών Π.Ν. και Σχολή Ευελπίδων.

Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας έχει διαπραγματευτεί ο ίδιος εκατοντάδες συμφωνίες στον Καναδά, Η.Π.Α, Αγγλία, Ρουμανία και Ελλάδα και έχει εκπαιδεύσει σε εκατοντάδες σεμινάρια περισσότερα από 25.000 στελέχη πολυεθνικών και Ελληνικών εταιρειών στην Γερμανία, Δανία, Πολωνία, Ρουμανία, Κύπρο, Καναδά, Η.Π.Α και Ελλάδα. Επίσης, έχει εργαστεί στον Καναδά, Η.Π.Α. και στην Ελλάδα ως Διευθυντής Marketing, Εμπορικός και Γενικός Διευθυντής.

Ο κ. Παπακωνσταντίνου είναι διευθυντής του Ελληνικού Ινστιτούτου Διαπραγματεύσεων (www.yesyes.gr) και διδάσκει Διαπραγματεύσεις και Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακού επιπέδου πρόγραμμα CSAP του Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Επίσης, είναι μέλος στους εξής οργανισμούς: ADR Dispute Resolution, Harvard Negotiation project, American Marketing Association, Marketing Profs, Society of Sales Management, Association of Consumer Research.