Τα ψηφιακά εργαλεία & η σωστή αξιοποίησή τους από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση παρουσιάστηκαν στο webinar που διοργάνωσε το Ε.Ε.Α. με τη στήριξη του IFAAcademy

Τεχνικές, μέθοδοι, πρακτικοί τρόποι, έξυπνη αξιοποίηση και συστηματική καθημερινή χρήση της τεχνολογίας παρουσιάστηκαν με αναλυτικό τρόπο στο 3o κατά σειρά Webinar που διοργάνωσε το Ε.Ε.Α. αυτή τη φορά με τη στήριξη του IFAAcademy και είχε ως θέμα «Εξεύρεση πελατών με ψηφιακούς τρόπους & αντιμετώπιση αντιρρήσεων».

Με περισσότερους από 1.000 ενδιαφερόμενους κατά την εκκίνηση, να έχουν εισέλθει στη διαδικασία για να παρακολουθήσουν το σεμινάριο, επιβεβαιώθηκε και η πρωτοβουλία του Ε.Ε.Α. όπως και το υψηλό ενδιαφέρον του κλάδου για απόκτηση γνώσης και ενημέρωση.

Στο 2ωρο σεμινάριο προλογικά χαιρέτισαν ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α. κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, ο γενικός γραμματέας και πρόεδρος της Επιτροπής Διαμεσολάβησης του Επιμελητηρίου κ. Δ. Γαβαλάκης το μέλος ΔΣ και πρόεδρος της Επιτροπής Υπηρεσιών κ. Γ. Παϊκόπουλος και το μέλος Δ.Σ. του Επιμελητηρίου κ. Ν. Παναγιωτάκης. Αναγνώρισαν όλοι τον ρόλο του εισηγητή κ. Παναγιώτη Λελεδάκη και την πρωτοπορία του στην ψηφιακή ενημέρωση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, κάτι που ο ίδιος εκκινώντας το webinar είπε ότι τα ψηφιακά εργαλεία συντελούν στην αναβάθμιση και της παραγωγής και προσφέρουν της συνολική ευνοϊκή εξέλιξη της καθημερινότητας των επαγγελματιών.

Δείτε το σχετικό video:

Μέσα από τις τοποθετήσεις που έγιναν προέκυψε ότι το Ε.Ε.Α. θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες του για στήριξη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης σε όλη τη χώρα σε συνεργασία με τα Σωματεία, κάτι το οποίο αναγνωρίζεται από την αγορά, αποδίδει υπεραξία στα μέλη του και στηρίζει την εξέλιξή τους στην αγορά.

Ειδικότερα:

Ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τους παριστάμενους (ιντερνετικά) τονίζοντας την ηθική συμβολή τους στην περαιτέρω δυναμική πορεία του ΕΕΑ. «Μας δίνετε χαρά και δύναμη να συνεχίσουμε» είπε, και ευχαρίστησε τα εκπαιδευτικά κέντρα και τα στελέχη τους που ανταποκρίθηκαν στην πρόταση του Επιμελητηρίου στην παροχή δωρεάν σεμιναρίων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Ακόμα απέστειλε μήνυμα ότι το ΕΕΑ θα συνεχίσει να στηρίζει την ασφαλιστική διαμεσολάβηση σε όλη τη Ελλάδα έχοντας ως κυρίαρχο συνεργάτη τα Σωματεία του κλάδου.

Ο κ. Δημήτρης Γαβαλάκης ευχαρίστησε τα εκπαιδευτικά κέντρα και την προσφορά τους στο Ε.Ε.Α. και του επαγγελματίες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και επισήμανε ότι το Ε.Ε.Α. θα συνεχίσει και θα εμπλουτίζει αυτή την πορεία που έχει ξεκινήσει με στόχο να ανοίγει νέους ορίζοντες, να στηρίζει τα μέλη τους και να βρίσκεται κοντά στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση όπως και τους άλλους κλάδους που εκπροσωπεί.

Ο κ. Γιώργος Παϊκόπουλος εξήρε την προσωπική συμβολή του προέδρου κ. Χατζηθεοδοσίου στην εξέλιξη του Ε.Ε.Α. και εκτίμησε ότι το Επιμελητήριο έχει διανύσει μια ιστορική πορεία «φθάνοντας ψηλά με γρήγορο ρυθμό και σήμερα είναι αξιόπιστος θεσμικός φορέας στην αγορά με δύναμη και φωτεινότητα την οποία και μεταφέρει στα μέλη του». Συνεχίζοντας επισήμανε ότι ο Ε.Ε.Α. δίνει λύσεις, έχει ιδέες που τις εφαρμόζει, πρωτοπορεί όπως με τα webinar και ανοίγει δρόμους.

Ο κ. Νίκος Παναγιωτάκης αναφέρθηκε στη συμβολή των εκπαιδευτικών κέντρων στην επιμόρφωση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και τόνισε ότι το Ε.Ε.Α. κινείται έγκαιρα, γρήγορα και στοχευμένα προκειμένου να προσφέρει στα μέλη του αξία και να στηρίξει με κάθε τρόπο την εξέλιξή τους. Εξήρε τον ρόλο του προέδρου και του γ.γ. του Ε.Ε.Α. σε όλη τη δυναμική δράση του Επιμελητηρίου. Επισήμανε την αξία των σεμιναρίων και την σημασία που έχουν για τον κλάδο και εκτίμησε ότι αποτελούν απαραίτητο συμπληρωματικό στοιχείο στον αναντικατάστατο ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Στόχος του webinar ήταν:

– Πρακτικοί και αποτελεσματικοί τρόποι εξεύρεσης πελατών μέσω Internet (ίσως καλύτεροι και από τους κλασσικούς…)

– Τεχνικές διαχείρισης της αντίρρησης του πελάτη «…ας το δούμε μόλις περάσει η κρίση!» και τεχνικές κλεισίματος.

– Digital Personal branding: Πως να προηγηθεί η φήμη σας στον πελάτη και να αυξήσετε κατακόρυφα το ποσοστό κλεισίματος.

– Πρακτικά εύκολα στη χρήση εργαλεία internet για ψηφιακό marketing!

– Ερωτήσεις και απαντήσεις – Q&A