Webinar Ε.Ε.Α. και Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στις 30/6 -Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη

Το ΕΕΑ διοργανώνει webinar στις 30/6/2021, 16:00, σε συνεργασία με το ΟΠΑ με θέμα «Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη» με εισηγήτρια την κ. Καλυψώ Καραντινού Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ο προσανατολισμός στην υπηρεσία, η πελατοκεντρική θεώρηση και η επικέντρωση στην εμπειρία του πελάτη σχετίζονται ολοένα και περισσότερο με την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο δημιουργίας αξίας για τους πελάτες μας.

Το webinar Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη απευθύνεται σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους και θα επικεντρωθεί στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις προσεγγίσεις και στην παρουσίαση των απαραίτητων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε εξαιρετικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους πελάτες μας.

Θα ασχοληθούμε με το ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη από την σκοπιά του ίδιου του πελάτη, αλλά και με την αποτύπωση της διαδικασίας παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting).

Θα επικεντρωθούμε επίσης και στην αξιοποίηση της επίδρασης των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Παρακολουθήστε το ζωντανά κάνοντας εγγραφή στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://zoom.us/webinar/register/WN_IMWwIxUVT-G-onfDpjQhAA