tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Ξεπέρασαν τις 4.000 οι ερωτήσεις πολιτών στο mAigov

Θραύση έκανε, έστω πειραματικά ή δοκιμαστικά, η νέα υπηρεσία ψηφιακού βοηθού μέσω τεχνητής νοημοσύνης για την εξυπηρέτηση πολιτών στο gov.gr. Απανωτά κλικ σε μόλις 2,5 ώρες λειτουργίας.

Δεν πρόλαβε να βγει στον αέρα ο ψηφιακός βοηθός του gov.gr και ήδη οι πολίτες έσπευσαν να του υποβάλουν ερωτήσεις για να δοκιμάσουν τη νέα εφαρμογή που τους καθοδηγεί βήμα βήμα ως προς το τι πρέπει να κάνουν για την υπηρεσία που ψάχνουν.

Ήδη, στο διάστημα των πρώτων 2,5 ωρών που «ανέβηκε» το mAigov δέχτηκε περίπου 4.000 ερωτήσεις. Υπενθυμίζεται ότι ο ψηφιακός βοηθός αναζητά όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και καθοδηγεί τον πολίτη, δίνοντας συνδυαστικές απαντήσεις σε απλά, αλλά και πιο σύνθετα ερωτήματα, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Με την είσοδο της ΑΙ στο gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση δεν θα χρειάζεται να ψάχνει τις υπηρεσίες του gov και τις διαδικασίες του «Μίτος». Θα αρκεί μια γραπτή ερώτηση -ακόμα και μια εκφώνηση.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ 

 

 

Β

 

Ψηφιακός Βοηθός Ε.Ε.Α.
Έναρξη συνομιλίας