tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Τελειώνουν οι «ουρές» στα πρακτορεία του ΔΕΔΔΗΕ

Ένα σοβαρό πρόβλημα που ταλαιπωρεί χιλιάδες καταναλωτές και επιχειρήσεις με τεράστιο κόστος και χαμένες εργατοώρες, επιχειρεί τη λύσει η Διαχειριστική Αρχή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ). Όπως γράφει ο Κώστας Βουτσαδάκης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ το ΔΕΔΔΗΕ φιλοδοξεί να εγκαταστήσει πληροφοριακό σύστημα που θα διεκπεραιώνει όλες τις συναλλαγές εξ αποστάσεως, μέσω Ίντερνετ!

“Ο τελικός στόχος είναι να έχουμε ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται όλες οι δουλειές χωρίς να είναι αναγκαία η μετάβαση του καταναλωτή στα κατά τόπους πρακτορεία”, επισημαίνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ Νίκος Χατζηαργυρίου.

Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος θα διεκπεραιώνονται σταδιακά το σύνολο των αιτημάτων των καταναλωτών που αφορούν για παράδειγμα σύνδεση με το δίκτυο ηλεκτροδότησης, μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή), αύξηση ή μείωση ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης, ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών, αποξήλωση παροχής, υποβολή δικαιολογητικών για υπογραφή συμβολαίου σύνδεσης, αίτηση για νυχτερινό ρεύμα, διεκδίκηση αποζημίωσης για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, αλλαγή ονόματος, κ.α.

“Το πρόβλημα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ελεγκτής πολεοδομίας και οι καταναλωτές χρειάζεται να καταθέτουν δικαιολογητικά για τη νομιμότητα του κτίσματος. Θα βρεθεί ένας τρόπος ώστε και αυτά να σκανάρονται και να κατατίθενται ηλεκτρονικά”, τονίζει ο κ. Χατζηαργυρίου, ο οποίος σημειώνει ακόμη ότι το νέο σύστημα θα διευκολύνει και την αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας και τη μετάβαση από έναν προμηθευτή σε άλλον.

Ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 25,8 εκατ. ευρώ “τρέχει” από τις 7 Δεκεμβρίου με προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Β