tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες ενόψει δύσκολου χειμώνα

Στα νέα δεδομένα που έχει δημιουργήσει η ενεργειακή κρίση και οι πληθωριστικές πιέσεις προσπαθούν να προσαρμοστούν οι καταναλωτές οι οποίοι φαίνεται να υιοθετούν καινούριες καταναλωτικές συνήθειες ενόψει του δύσκολου χειμώνα.

Η έρευνα «Fashion (Re)search» της ευρωπαϊκής πλατφόρμας αναζήτησης μόδας Glami, η οποία καταγράφει πώς διαμορφώνεται η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, σχετικά με τα είδη ένδυσης και υπόδησης, με βάση τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, δείχνει πως το 43% των Ελλήνων σχεδιάζει να μειώσει τη χρήση θέρμανσης και να «επιστρατεύσει» περισσότερα και πιο ζεστά ρούχα ακόμη και στο σπίτι του.

Παράλληλα το 26% αναμένει την οριστικοποίηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος για να δει πώς θα κινηθεί σχετικά με τις αγορές του ενώ ένα ποσοστό της τάξεως του 15% των ερωτηθέντων απαντά πως έκανε ήδη πιο συντηρητική χρήση ενέργειας και δεν γίνεται να τη μειώσει περαιτέρω.

Πηγη cnn .gr