tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Ενημέρωση: Ο ΕΦΕΤ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) στο πλαίσιο της διεύρυνσης της επικοινωνίας του με το κοινό, προχώρησε στη δημιουργία λογαριασμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok κ.ά.).

Ο ΕΦΕΤ, του οποίου η βασική αποστολή είναι η προστασία της δημόσιας υγείας και των συμφερόντων του καταναλωτή καθώς και η ευαισθητοποίησή του με την αντικειμενική, έγκυρη και άμεση ενημέρωσή του σε θέματα ασφάλειας των τροφίμων, έκρινε πως η είσοδός του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ήταν απαραίτητη για την ενημέρωση του κοινού, αφού σύμφωνα με πρόσφατες κοινωνικές έρευνες για την ψηφιακή ενημέρωση που είδαν το φως της δημοσιότητας στην Ελλάδα και το Ευρωβαρόμετρο του 2019 ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων (82%) διατηρεί λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δραστηριοποιείται καθημερινά και τα χρησιμοποιεί ως σημαντικές πηγές πληροφόρησης και ενημέρωσης.

Έτσι, οι πολίτες που διαθέτουν προφίλ στα παραπάνω κοινωνικά δίκτυα (Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το LinkedIn, το TikTok κ.λπ.) μπορούν πλέον να ακολουθούν τις αντίστοιχες σελίδες, πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους ή κάνοντας αναζήτηση μέσω του προσωπικού τους προφίλ, προσκαλώντας παράλληλα τους δικούς τους φίλους να ακολουθήσουν.

Facebook

https://www.facebook.com/efetofficial

Twitter

https://twitter.com/efet_official

Instagram

https://www.instagram.com/hellenicfoodauthority/

 

Β