tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Γραφείο Υποστήριξης στο ΥΠΕΚΑ για την αντιμετώπιση αυθαίρετης δόμησης

Τη λειτουργία του Help Desk ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός ΠΕΚΑ, Νίκος Ταγαράς.

Τη λειτουργία του Help Desk ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός ΠΕΚΑ, Νίκος Ταγαράς.

Σύμφωνα με το υπουργείο Περιβάλλοντος, η λειτουργία του help desk έχει ως στόχο τη διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των Μηχανικών, αλλά και των πολιτών, σχετικά με την εφαρμογή του ν. 4178/13 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης, Περιβαλλοντικό και άλλες διατάξεις».

Έτσι πλέον, μέσω του Help Desk, θα λύνονται απορίες για την εφαρμογή του νόμου και ταυτόχρονα θα καταγράφονται δυσκολίες εφαρμογής και ερωτήματα, προκειμένου να δίνονται συνολικά απαντήσεις από την αρμόδια υπηρεσία.

Όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός ΠΕΚΑ, Νίκος Ταγαράς: «Με το νόμο για την αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης και το περιβαλλοντικό ισοζύγιο έχουμε κάνει το καλύτερο δυνατό για να λυθεί επιτέλους το σύνθετο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα των αυθαιρέτων. Η Πολιτεία έχει πλέον τη βούληση και τα εργαλεία να σταματήσει την αυθαίρετη δόμηση και να εντοπίσει, προοδευτικά, τα αυθαίρετα κτίσματα.»

» Η χώρα άλλαξε σελίδα και η Πολιτεία δεν θα επιδείξει πλέον καμία ανοχή σε τυχόν προσπάθεια δημιουργίας νέας γενιάς αυθαιρέτων. Θέλουμε και μπορούμε να τη σταματήσουμε. Ο νέος νόμος είναι η τελευταία μεγάλη ευκαιρία για τους πολίτες να δηλώσουν το αυθαίρετό τους, ώστε να ωφεληθούν από πολλές δόσεις στην αποπληρωμή του προστίμου και από εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι το 85%, ειδικά για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.»

» Από τα στατιστικά στοιχεία των πρώτων μηνών εφαρμογής προκύπτει ότι οι πολίτες αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα του νέου νόμου για τα αυθαίρετα. Δεν εφησυχάζουμε όμως και συνεχίζουμε την προσπάθεια ενημέρωσης του τεχνικού κόσμου και των πολιτών για τις λεπτομέρειες και τα πλεονεκτήματα του νέου νόμου για τα αυθαίρετα.»

» Δημιουργούμε μία ομάδα υποστήριξης και ενημέρωσης πολιτών και μηχανικών για τις λεπτομέρειες του νόμου. Επιλύουμε νομοθετικά, ή με αποφάσεις και εγκυκλίους, όσα πρέπει να διευκρινιστούν για να λειτουργήσει καλύτερα ο νόμος 4178. Καλούμε τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους αυτή την τελευταία ευκαιρία που δίνει η Πολιτεία, προς όφελος της περιουσίας τους, αλλά και του περιβάλλοντος».

Για την εξυπηρέτηση των Μηχανικών αλλά και των πολιτών σχετικά με την εφαρμογή του ν. 4178/13 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης Περιβαλλοντικό και άλλες διατάξεις», λειτουργεί στον 1ο όροφο του κτιρίου του ΥΠΕΚΑ επί της Τρικάλων 36 και Μεσογείων στους Αμπελόκηπους, υπό την επίβλεψη της Διεύθυνσης Οικοδομικών & Κτιριοδομικών Κανονισμών (ΔΟΚΚ), HELP DESK στελεχωμένο από Μηχανικούς.

Τα στελέχη του HELP DESK παρέχουν αποκλειστικά κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, από 9:00 π.μ έως 3:00 μ.μ., τεχνική βοήθεια και οδηγίες σε ερωτήματα που υποβάλλονται απ’ ευθείας, τηλεφωνικά, καθώς και ηλεκτρονικά από Μηχανικούς και πολίτες σχετικά με την υπαγωγή αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων στη ρύθμιση του ν. 4178/13.

Η επικοινωνία του Πολίτη και του Μηχανικού με το HELP DESK για πληροφορίες και διευκρινίσεις εφαρμογής του ν. 4178/13 μπορεί να γίνεται τις ανωτέρω ημέρες και ώρες στα εξής στοιχεία επικοινωνίας:

HelpDesk Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Διεύθυνση : Τρικάλων 36 και Μεσογείων, Αμπελόκηποι

Τηλέφωνα:
1522
210 69 15 265

Email: hdΑΤprv.ypeka.gr