tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Και τηλεφωνικά οι διακανονισμοί οφειλών προς τη ΔΕΗ

Καλώντας ο οφειλέτης στο πενταψήφιο 11770, εργάσιμες ημέρες και ώρες, μπορεί να μπει σε πρόγραμμα διακανονισμού.

Καλώντας ο οφειλέτης στο πενταψήφιο 11770, εργάσιμες ημέρες και ώρες, μπορεί να μπει σε πρόγραμμα διακανονισμού.

Η δυνατότητα αυτή προσφέρεται πλέον από τη ΔΕΗ προκειμένου να γλυτώνουν την ταλαιπωρία οι πολίτες, αλλά και για να αποροτιστούν οι υπηρεσίες της εταιρείας από την αυξημένη κίνηση.

Έως τώρα, περισσότεροι από 1 εκατ. καταναλωτές έχουν ενταχθεί στα προγράμματα διακανονισμού οφειλών που εφαρμόζει η ΔΕΗ, με άτοκες δόσεις και όρους που εξαρτώνται από το βαθμό συνέπειας του πελάτη.

Πως κατηγοριοποιούνται όμως οι καταναλωτές της ΔΕΗ; Ανάλογα με το ιστορικό τους.
 

Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς.

Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς.

Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού.

Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών.

Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους

Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.

Επίσης η ΔΕΗ έθεσε σε εφαρμογή στις αρχές του 2013 ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για τους ευάλωτους καταναλωτές.

 

 

Ψηφιακός Βοηθός Ε.Ε.Α.
Έναρξη συνομιλίας