tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Κλείνουν κρεοπωλεία και ανοίγουν πλυντήρια!

Παραδοσιακές δραστηριότητες δίνουν τη θέση τους σε νέες στις γειτονιές όπου κυριαρχεί η Airbnb

Ένα άρθρο της Δήμητρας Μανιφάβα, στην Καθημερινή της 2ας Ιουνίου 2019, έρχεται να αποτυπώσει τις μετά κρίση αναδιαρθρώσεις των οικονομικών κλάδων, ανάλογα με τις αλλαγές που γίνονται στην οικονομική δραστηριότητα και στις ανάγκες των καταναλωτών.

Με τον εύγλωττο τίτλο «Κλείνουν κρεοπωλεία και ανοίγουν πλυντήρια», περιγράφει την αποχώρηση παραδοσιακών επιχειρήσεων και την εμφάνιση νέων.

Έτσι εντόπισε ως παράδειγμα μια αλλαγή στην οδό Φαλήρου, στο Κουκάκι, όπου στο Google Maps θα βγει η φωτογραφία ενός καταστήματος ανταλλακτικών αυτοκινήτων παντός τύπου. Εάν επισκεφτείτε το εν λόγω σημείο, μάταια θα ψάχνει το κατάστημα ανταλλακτικών. Και δεν θα φταίει το Google Maps. Εδώ και λίγες εβδομάδες λειτουργεί στην ίδια διεύθυνση επιχείρηση παροχής υπηρεσιών πλυντηρίου, μία από τιε πολλές που φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τα τελευταία χρόνια στην περιοχή, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους τουρίστες που διαμένουν σε διαμερίσματα με βραχυχρόνια μίσθωση τύπου Airbnb.

Εικόνες που πάει κάποιος με ένα σακίδιο με άπλυτα, βάζει κέρματα σε ένα μεγάλο πλυντήριο και περιμένει να πλυθούν και να στεγνώσουν τις  βλέπαμε μέχρι πρόσφατα μόνο σε ξένες ταινίες. Πλέον τα λεγάμενα πλυντήρια αυτοεξυπηρέτησης αποτελούν μία συχνή εικόνα σε γειτονιά όπως το Κουκάκι, το Παγκράτι, το Μετς, εκεί δηλαδή όπου κυρίως ανθούν οι βραχυχρόνιες μισθώσεις.

Τα περισσότερα από αυτά μάλιστα δουλεύουν 24 ώρες το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας και μπορεί να παρέχουν πακέτο υπηρεσιών: πλυντήριο – στεγνωτήριο ρούχων, φύλαξη αποσκευών και κλειδιών για τα διαμερίσματα (κατ’ αντιστοιχία δηλαδή με τη ρεσεψιόν στα ξενοδοχεία), καθώς και φύλαξη και αποθήκευση ρούχων.

 

Πηγή: Καθημερινή

 

Β