tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Μέτρα κατά της λαθρεπιβίβασης και στο βάθος…αυξήσεις στα εισιτήρια

Αγώνα δρόμου κάνει το υπουργείο Μεταφορών, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα στις συγκοινωνίες για να αποφευχθεί το φθινόπωρο η αύξηση κατά 25% της τιμής των εισιτηρίων, κάτι που ζητά επισταμένα η τρόικα.

Αγώνα δρόμου κάνει το υπουργείο Μεταφορών, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα στις συγκοινωνίες για να αποφευχθεί το φθινόπωρο η αύξηση κατά 25% της τιμής των εισιτηρίων, κάτι που ζητά επισταμένα η τρόικα.

 

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο, υπό τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών κ. Ν. Σταθόπουλο και με την συμμετοχή των διοικήσεων των συγκοινωνιακών οργανισμών, ανακοινώθηκε μία σειρά μέτρων για την καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης, καθώς έτσι θα αυξηθούν τα έσοδα στα μέσα μεταφοράς.

 

Πάντως, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας, τον Σεπτέμβριο που θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις με τους εκπροσώπους των δανειστών, θα γίνει νέα προσπάθεια για την αποφυγή των αυξήσεων, όπως έγινε και πριν από μερικούς μήνες, φέρνοντας ένα “πάγωμα” των τιμών. Όμως δεν απέκλεισε την πιθανότητα να γίνει τελικά αύξηση, αλλά μικρότερη από αυτή που ζητά η τρόικα ή να “ανέβουν” οι τιμές των εισιτηρίων σε συγκεκριμένες γραμμές.

 

Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν και που αναμένεται να ισχύσουν από τα τέλη του μήνα, είναι κατ αρχήν οι αυξήσεις στους ελέγχους. Ήδη έχουν μετακινηθεί υπάλληλοι από γραφεία σε ελέγχους και εκδοτήρια. Στις Σταθερές Συγκοινωνίες έχουν αυξηθεί από 50 σε 90, ενώ στις Οδικές Συγκοινωνίες στους ήδη υπάρχοντες προστέθηκαν άλλοι 40 ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στους 230. Επίσης από τα τέλη του μήνα οι επιβάτες σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα μπαίνουν από την μπροστινή πόρτα, ώστε εάν δεν έχουν εισιτήριο, να προμηθεύονται από τον οδηγό. Όμως αντί να πωλούνται στην τιμή των εισιτηρίων του λεωφορείου, δηλαδή στο 1,20, θα διατίθενται προς πώληση μόνο ενιαία εισιτήρια που κοστίζουν 1,40 αλλά θα πωλούνται 1,50 ευρώ. Ένα άλλο μέτρο είναι η προώθηση της ανταλλαξιμότητας των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων, που θα δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα έκπτωσης σε διάφορες αγορές. Στόχος με αυτό το μέτρο, είναι να καταπολεμηθεί το φαινόμενο της εισιτηριομεταβίβασης. Τέλος, προγραμματίζεται από το 2014 να αρχίσουν να τοποθετούνται “μπάρες” στις εισόδους Μετρό και ΗΣΑΠ, καθώς στις 12 Ιουλίου λήγει η προθεσμία για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.