tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Περιστέρι. Ξεκίνησε το μεγάλο οδοιπορικό του ΕΕΑ διανομής ειδών προστασίας σε επιχειρήσεις της Αττικής

Με πρώτο σταθμό τον Δήμο Περιστερίου, Το Ε.Ε.Α. ξεκίνησε τη διανομή 100.000 μασκών και αντισηπτικών ειδών προστασίας έναντι του κορνονοϊού, σε επιχειρήσεις της Αττικής. Θα ακολουθήσουν άλλη 10 δήμοι μέχρι τέλους του μήνα.

Η ενέργεια αυτή αποτέλεσε σημαντικό ψυχολογικό στήριγμα στους επιχειρηματίες που υπέστησαν οικονομική και ψυχολογική καθίζηση με την αναγκαστική καραντίνα, η οποία επιβλήθηκε στην οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα. Το ΕΕΑ προτάσσοντας την ανθρώπινη πλευρά και την δημόσια υγεία, έδειξε έμπρακτα την αποφασιστικότητα του να σταθεί δίπλα στους πληγέντες επιχειρηματίες.

Ειδικότερα: Από το πρωί, στις 5 Ιουνίου 2020,  με το άνοιγμα των καταστημάτων, αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού  Επιμελητηρίου Αθηνών από μέλη της Δ.Ε και του Δ.Σ., απλούς επαγγελματίες, συνεργάτεης και μέλη του προσωπικού του ΕΕΑ και  βετεράνοι του επιμελητηριακού κινήματος της περιοχής, ξεκίνησαν περιοδεία στα καταστήματα των εμπορικών δρόμων,  με επικεφαλής τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου. Εκεί τους υποδέχτηκε ο Δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης και τοπικοί παράγοντες οι οποίοι συνόδεψαν την αντιπροσωπεία.

Κατά την περιοδεία ήταν φανερός ο προβληματισμός των επαγγελματιών και των εμπόρων. Τα κύρια προβλήματα που τους απασχολούσαν ήταν ο απολογισμός των ζημιών και πως θα καλυφθούν και σε συνέχεια η αγωνία για το μέλλον. Ένα μέλλον άδηλο δεδομένου ότι οι επιστημονικές εκτιμήσεις διχάζονται μπρος στον κίνδυνο επανάκαμψης του ιού το φθινόπωρο και της ελπίδας να συνεχίσει η χώρα να τηρεί τα μέτρα προστασίας που μέχρι τώρα ήταν αποτελεσματικά. Ωστόσο, μια νέα καραντίνα είναι ο χειρότερος φόβος τους.

Τα παράπονα των καταστηματαρχών εντοπίζονταν κυρίως στα ελλειπή μέτρα στήριξης της μικρής επιχειρηματικότητας. Μεγάλοι ήταν οι προβληματισμοί κατά πόσο θα διευθετηθούν προβλήματα χρεών, προβλήματα χρηματοδότησης, άνοιγμα της αγοράς. Όλοι κατανοούσαν ότι οι συνθήκες χειροτέρευσαν και οι καταναλωτές έχουν πλέον μειωμένο εισόδημα για να διαθέσουν. Κάποιοι ποιο επιθετικοί διαμαρτύρονταν γιατί η κυβέρνηση, παρά τα όσα λέει, στην ουσία τους άφησε στο έλεος των συνθηκών καραντίνας.

Ιδιαίτερη σημασία είχαν οι συνομιλίας με τον πρόεδρο του ΕΕΑ, κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου. Ρωτούσαν συνήθως τι έκανε το Επιμελητήριο γι αυτούς. Όταν απλώνονταν η συζήτηση και απορυθμίζονταν οι παρεμβάσεις του Επιμελητηρίου, έδειχναν έκπληξη που μετατρέπονταν σε εμπιστοσύνη. Ορισμένα μάλιστα μέτρα που διευκόλυναν τους επιχειρηματίες δεν γνώριζαν καν ότι ελήφθησαν μετά από έντονες παρεμβάσεις του ΕΕΑ.

Η όλη περιοδεία είχε το εξής σκηνικό. Στην αρχή κάθε επιχειρηματίας ήταν αρκετά «κουμπωμένος» με έντονη την αμφιβολία και απαισιοδοξία στο πρόσωπό του.  Για πρώτη φορά έβλεπαν ένα δικό τους φορέα να γυρίζει στα μαγαζιά να δίνει θάρρος και να μοιράζει συμβολική βοήθεια. Το κλίμα με τη συζήτηση άλλαζε! Τα πρόσωπα όλων αυτών των ανθρώπων φωτίζονταν, η ελπίδα επανέρχονταν και η ψυχή τους πήρε μια ισχυρή δόση αισιοδοξίας!

Ολόκληρη ο  ομάδα του ΕΕΑ με τον διάλογο, με τις εξηγήσεις και με το κλίμα που δημιουργούσε κατάφερε να φέρει ένα άλλο κλίμα στους καταστηματάρχες του Περιστερίου που επισκέφθηκε.

Τώρα σειρά έχουν άλλοι δήμοι.

 

Δείτε το βίντεο από την περιοδεία

Η δράση του ΕΕΑ στην περίοδο της πανδημίας

Προς ενημέρωση των επαγγελματιών σημειώνουμε ότι στην περίοδο της πανδημίας και της μάχης κατά του κορονοϊού, το ΕΕΑ ξεδίπλωσε πάνω από 200 Δράσεις, Ενέργειες και Παρεμβάσεις υπέρ των επιχειρήσεων σε πλήθος θεμάτων που τους αφορούσαν. Από τη ρύθμιση χρεών, τις αποζημιώσεις και την επιδότηση επιχιερήσεων και εργαζομένων μέχρι το άνοιγμα των επιχειρήσεων. Κεντρικός στόχος ήταν η διατήρηση της βιωσιμότητας και της υλικής και ηθικής στήριξή τους με ανάλογες πολιτικές εκ μέρους του κράτους. Επιπλέον, απέστειλε σε δεκάδες χιλιάδες λήπτες, 95  Ενημερωτικά Δελτία (Newsletters), εξέδωσε περί τα 35 ειδικά Δελτία Τύπου, καθιέρωσε τις τηλεδιασκέψεις με ειδικούς, με εκπροσώπους κλάδων, με αρμόδιους παράγοντες, με πολιτικούς και με υπουργούς, απήντησε, μέσω των συνεργατών του, σε 12.000 και πλέον ερωτήματα (e-mails) αναφορικά με τα νέα μέτρα και πως επηρεάζουν τις επιχειρήσεις, καθιέρωσε τα webinars  που παρακολούθησαν περισσότεροι  από 15.000 επαγγελματίες όπου οι ειδικοί συνεργάτες του ΕΕΑ απαντούσαν σε βίντεο στις ερωτήσεις που είχαν οι επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα, εξέδωσε πολλούς Επαγγελματικούς  Οδηγούς με κανονισμούς και βίντεο για την προσαρμογή των επιχειρήσεων στη νέα καθημερινότητα, ανάρτησε 15 βιντεοσκοπημένους οδηγούς προστασίας,  ανάρτησε στην ιστοσελίδα του, eea.gr, 1.280 ενημερωτικά άρθρα και οδηγίες, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων αφορούσε την πανδημία, οι δε δράσεις του ΕΕΑ εμφανίστηκαν, πάνω από 4.000 φορές στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, έντυπα και ηλεκτρονικά!