tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Ποιο είναι το προφίλ του παραγωγικού εργαζόμενου

Σε άρθρο του Forbes, συντάκτης του οποίου είναι ένας CEO, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν το προφίλ του παραγωγικού εργαζόμενου. Αυτό το οποίο τονίζει στο άρθρο του ο CEO είναι ότι τελικά ένας manager νιώθει καλά όταν ξέρει ότι ακόμα κι αν λείψει για κάποιον λόγο από τη θέση του, θα βρει τα πάντα όπως τα άφησε κατά την επιστροφή του: ότι οι συνεργάτες του δεν θα τον εκθέσουν και αν χρειαστεί θα πάρουν πρωτοβουλίες που θα βγουν σε καλό.

 

Ακολουθούν τα 5 χαρακτηριστικά που κάνουν κάθε εργαζόμενο πολύτιμο σε μια επιχείρηση.

 

1) Ενας παραγωγικός εργαζόμενος οφείλει να είναι σίγουρος για τις ικανότητές του -Να δουλεύει με τον δικό του τρόπο και αυτός να είναι αποτελεσματικός: Να έχει γνώσεις και είναι ανοιχτός στις γνώσεις. Να τον ενδιαφέρει η εξέλιξή του στο αντικείμενο εργασίας του. Κανένας manager δεν θέλει συνεργάτες, οι οποίοι τον κάνουν να νιώθει ανασφάλεια.

 

2) H σημασία των «καλών προθέσεων»: Πολλές φορές, κάνουμε λάθη άθελά μας, χωρίς κάποια αρνητική πρόθεση. Αν ένας manager διακρίνει αρνητικές προθέσεις στη συμπεριφορά των συνεργατών του, οι τελευταίοι δεν θα μείνουν για πολύ μαζί του. Οι καλές προθέσεις δεν περιλαμβάνουν αρνητικά σχόλια και κουτσομπολιό, «σαμποτάζ», αδιαφορία και αγένεια.

 

3) Ο παραγωγικός εργαζόμενος θα πρέπει να είναι αξιόπιστος: Να είναι πάντα στην ώρα του, να διεκπεραιώνει τα tasks εντός του χρονικού πλαισίου που του έχει τεθεί κι αν χρειαστεί να εργαστεί παραπάνω, να το κάνει. Να μην μεταφέρει λόγια.

 

4) Αυτός που παραδέχεται τα λάθη του, δεν νομίζει ότι «τα ξέρει όλα» και είναι ανοιχτός στη γνώση, βγαίνει πάντα κερδισμένος: Ο εργαζόμενος που ενδιαφέρεται να εξελιχθεί, να μάθει από τα λάθη του, που δεν είναι απόλυτος στις ιδέες του και δεν θεωρεί δεδομένη την θέση του είναι πολύτιμος.

 

5) Ευστροφία -Προθυμία- Ευελιξία στην επικοινωνία: Ο εργαζόμενος που ξέρει να εκφράζει με ορθό λόγο και ηρεμία την σκέψη του, κερδίζει αμέσως τόσο την διοίκηση της επιχείρησης και τους συνεργάτες του, όσο και τους πελάτες (της επιχείρησης). Επίσης, κερδίζει πόντους εκτίμησης, όταν έχει την προθυμία να βοηθήσει τους συνεργάτες του, χωρίς να του το ζητήσουν και δεν παραπονιέται ποτέ για τον φόρτο εργασίας.

 

Πηγή: bovary.gr