tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Σεμινάριο E.E.A. σήμερα, Τετάρτη 20/11, στις 17.00, με θέμα: «Branding Εμπορικών καταστημάτων & Digital Marketing»

Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε σε σεμινάριο με θέμα : «Branding Εμπορικών καταστημάτων & Digital Marketing», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019 στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 44, 2ος ΟΡΟΦΟΣ.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «EWEUROPE»»/ COS-EarlyWarningEU- «Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την έγκαιρη προειδοποίηση και για την Υποστήριξη των Επιχειρήσεων στη δεύτερη ευκαιρία».

Στο σεμινάριο θα συμμετέχουν με εισηγήσεις έμπειροι επαγγελματίες με εξειδίκευση στο Branding και Digital Marketing στο χώρο του λιανεμπορίου.

Το θέμα που αφορά το «Branding Εμπορικών καταστημάτων» θα αναπτυχθεί από την κα Παγιατάκη Κατερίνα, Strategic Communications &  Marketing Planning Consultant. Η κα Παγιατάκη διαθέτει εξειδικευμένη και πολυετή εμπειρία στη διαφήμιση, την επικοινωνία, το marketing, την έρευνα καταναλωτή και τη ψυχολογία. Έχει εργαστεί σε μεγάλες εταιρείας επικοινωνίας όπως η BBDO Αthens όπου μετά από μακρόχρονη θητεία στο Client Service και έχοντας αποκτήσει θεωρητική κατάρτιση από το BBDO University ανέλαβε την ίδρυση και τη διεύθυνση του τμήματος Strategic Planning/ Marketing Science  την περίοδο 1999-2003. Από το 2003 μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται ανεξάρτητα ως Σύμβουλος Στρατηγικής Επικοινωνίας και Μarketing σε συνεργασία με μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και διαφημιστικές εταιρείες οπως η JWT. Έχει εργαστεί για πολλά μεγάλα brands σε πολλές και διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών. Διαθέτει εμπειρία σε project στρατηγικής επικοινωνίας με στόχο το branding και τον επανασχεδιασμό καταστημάτων.

Το θέμα που αφορά το «Digital Marketing Εμπορικών καταστημάτων» θα αναπτυχθεί από τον κο Σοφοκλή Καρακοβούνη, EEA Mentor, Fellow of the Institute of Leadership & Management, UK. Digital CX, Google Certified Practitioner. Ο κος Καρακοβούνης έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στην διοίκηση επιχειρήσεων στο University of Wales (MBA) και στη συνέχεια στο ALBA Business School στην Αθήνα (ExecutiveMBA), Digital Marketing, Wharton University. Έχει ολοκληρώσει ειδικό πρόγραμμα διαπίστευσης στο τομέα του Life & Business Coaching -Dip. AC κι είναι πιστοποιημένος coach  επίσημους φορείς (Master Member of the European Mentoring & Coaching Council, EMCC, Professional Member of the Association for Coaching, MAC, Professional Member, American Institute of Stress, USA, Google certified practitioner (Google garage)).Επιπροσθέτως, κατέχει την θέση του Fellow of the Institute of Management & Leadership, UK  στο Ινστιτούτο Ηγεσίας και Διοίκησης (Ηνωμένο Βασίλειο).H επαγγελματική του σταδιοδρομία έχει εξελιχθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με εργασία σε πολυεθνικές εταιρείες, όπου κατείχε ηγετικές θέσεις στους τομείς εμπορικής λειτουργίας, διαχείρισης της εμπειρίας του πελάτη και εξυπηρέτησης πελατών σε επίπεδο Director of Customer Experience & Digital Operations.

Ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου.

17.00 – 17.15 Προσέλευση   –   Εγγραφές
17.15 – 17.30   

Χαιρετισμός       κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος ΕΕΑ

Σύντομη Παρουσίαση κ. Σύρος Κοσκοβόλης, EEA, Υπεύθυνος Προγράμματος

17:30 –19:20 Branding Εμπορικών καταστημάτων, Κατερίνα Παγιατάκη –  Strategic Communications &  Marketing Planning Consultant
17.30 – 19.00   
  • BrandingH Σημασία της Ταυτότητας

– Η Αποστολή  –  Ο Σκοπός μας

– Ο Ρόλος του Καταναλωτή

– Τo Προϊοντικό Μίγμα

– Οι Πυλώνες του Ισχυρού Καταστήματος

– Η Ψηφιακή Εποχή

– Το Σύγχρονο Κατάστημα σαν Μοναδική Εμπειρία

  • Service Brand   5 Βασικές Αξίες στην Εξυπηρέτηση
19.00 -19.20 Ανοιχτή συζήτηση – Απορίες Ιδέες
19.20-19.40 Coffee – snack break        
19.40-21.00 Digital Marketing Εμπορικών καταστημάτων, κος Σοφοκλής Καρακοβούνης, EEA Mentor, Fellow of the Institute of Leadership & Management, UK. Digital CX, Google Certified Practitioner
19.40 – 20.40
  • Παραδοσιακό vs. Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Βασικές έννοιες και κύρια στοιχεία της ψηφιακής εμπειρίας σε σχέση με το ταξίδι του πελάτη και των σημείων ψηφιακής διεπαφής. (Customer journey vs. digital touch-points)
  • Στοχευμένη στρατηγική μάρκετινγκ σχετικά με Facebook, Instagram, LinkedIn –   Βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού περιεχομένου
  • Οδηγίες: Βήμα- βήμα My Google Business / Business Facebook
20.40 -21.00 Ανοιχτή συζήτηση – Απορίες Ιδέες

Για Συμμετοχή, παρακαλούμε πατήστε εδώ