tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo
728x90

Έχετε τη δυνατότητα μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-Επιμελητήριο να αιτηθείτε την ανανέωση συμβολαίου αστικής ευθύνης ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, εφόσον έχετε εξοφλήσει τυχόν οφειλές συνδρομών  και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα ( συμβόλαιο αστικής ευθύνης ή βεβαίωση ασφάλισης ή/και πρόσθετη πράξη και απόδειξη εξόφλησης) σε μορφή αρχείων pdf. Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Α. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ

Οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανανέωση του συμβολαίου αστικής ευθύνης  και την αποδοχή της αίτησης από το Επιμελητήριο, είναι κατά σειρά οι εξής:

  • Να έχετε υποβάλει τις βεβαιώσεις εκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης στο e-Επιμελητήριο, ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στο σχετικό σύνδεσμο οδηγιών,
  • να έχετε άδεια σε ισχύ (για το ειδικό μητρώο του πράκτορα ή/και συντονιστή ασφ. πρακτόρων ή μεσίτη ασφαλίσεων)  και
  • να έχετε εξοφλήσει τυχόν ανεξόφλητες συνδρομές σας (on line με χρήση οποιασδήποτε κάρτας από την καρτέλα e-Πληρωμές < Πληρωμή συνδρομών ή μετά από 1 εργάσιμη ημέρα με χρήση Dias Barcode από την καρτέλα e-Πληρωμές < Ηλεκτρονικοί Κωδικοί Πληρωμής).

ΠΡΟΣΟΧΗ!  Επισημαίνεται πως όταν η ανανέωση άδειας και συμβολαίου συμπίπτουν χρονικά εντός του 1ου 3μήνου του έτους ανανέωσης, δεν απαιτείται η υποβολή 2 αιτήσεων (συμβολαίου και άδειας). Αρκεί η ανανέωση άδειας διότι προϋπόθεση αυτής, είναι να υπάρχει και συμβόλαιο σε ισχύ, οπότε έτσι κι αλλιώς ζητείται το συμβόλαιο αστικής ευθύνης. Συνεπώς όταν πρέπει να ανανεώσετε στο ίδιο διάστημα άδεια και συμβόλαιο, δεν θα επιλέγετε την αίτηση ανανέωσης συμβολαίου ασφαλιστή αλλά την αίτηση ανανέωσης άδειας.

Β. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Για να είναι  έγκυρη η ηλεκτρονική αίτηση για την ανανέωση συμβολαίου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή θα πρέπει να επισυνάψετε στο σύστημα αιτήσεων  τα ακόλουθα έγγραφα :

1) Την αίτηση που θα σας παραχθεί από το σύστημα του echamber, υπογεγραμμένη,

2)   Συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης που συνοδεύεται από αποδεικτικό πληρωμής (περίπτωση ατομικού συμβολαίου αστικής ευθύνης) ή Βεβαίωση από την Ασφαλιστική εταιρία στην οποία να αναφέρετε η συνεργασία σας ως Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, εφόσον καλύπτεστε από ομαδικό συμβόλαιο καθώς και

3) την Πρόσθετη Πράξη Αστικής Ευθύνης, εφόσον υφίσταται τέτοια.

Σημείωση:  Δεν χρειάζεται να υποβάλλονται 2 αιτήσεις  αν υπάρχουν 2 ειδικά μητρώα. Δίνεται η δυνατότητα στην ίδια ηλεκτρονική αίτηση να ανανεώνονται διαδοχικά.

Γ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

Πριν ξεκινήσετε την υποβολή της αίτησης ρίξτε μια ματιά στο μενού Καρτέλα επιχείρησης < Ειδικά Μητρώα, ώστε να βεβαιωθείτε για τις ακριβείς ημερομηνίες λήξης της άδειας, και έναρξης και λήξης του υφιστάμενου συμβολαίου αστικής ευθύνης που τηρεί το Επιμελητήριο.

Η αίτηση ενεργοποιείται, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, από την καρτέλα: Αιτήσεις <Νέα Αίτηση < Έναρξη Διαδικασίας < Αίτηση ανανέωσης συμβολαίου ασφαλιστή (βλ. εικόνα Α1). Τα βασικά βήματα είναι τα εξής:

Εικόνα Α1

Στο 1ο βήμα επιλέγετε το μέλος της επιχείρησης ή της εταιρίας για το οποίο θα ανανεωθεί το συμβόλαιο (προφανώς στις ατομικές επιχειρήσεις το μέλος είναι ένα) και καταχωρούνται τα στοιχεία του σε αντίστοιχο πίνακα (βλ. εικόνα Α2).

Εικόνα Α2

Στο 2ο βήμα διορθώνετε: την Ασφαλιστική Εταιρία,εφόσον υπάρχει αλλαγή ,συμπληρώνετε τον Αρ. Συμβολαίου, την ημερομηνία Έναρξης Συμβολαίου και πατάτε Ανανέωση (βλ. εικόνα Α3).  Υπενθυμίζεται ότι εάν δεν καταχωρηθούν τα παραπάνω αναφερόμενα δεδομένα ανανέωσης δεν θα είναι δυνατή η έκδοση της σχετικής βεβαίωσης.

Εικόνα Α3

Στο 3ο βήμα ελέγχετε την ορθότητα των στοιχείων του αιτούμενου μέλους, και της αίτησης η οποία θα δημιουργηθεί και ακολούθως συμπληρώνετε τυχόν παρατηρήσεις προς το Επιμελητήριο σε αντίστοιχο πεδίο και πατάτε επόμενο.

Το 4ο βήμα περιλαμβάνει τη μεταφόρτωση της αίτησης στον Η/Υ σας, την εκτύπωση, την υπογραφή και την αποστολή της (ανέβασμα) στο σύστημα.

Στο επόμενο, τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό για την εγκυρότητα της αίτησης βήμα, επιλέγετε από το βελάκι και ανεβάζετε υποχρεωτικά (αλλιώς δεν μπορεί να υποβληθεί η αίτηση) το απαιτούμενο έγγραφο 2 (συμβόλαιο αστικής ευθύνης ή βεβαίωση ασφάλισης ) και πατάτε αποστολή αρχείου. Στη συνέχεια, εάν έχετε , επιλέγετε το έγγραφο 3 (πρόσθετη πράξη), πατάτε αποστολή αρχείου (βλ. Εικόνα Α4.1 και Α4.2) και ολοκληρώνετε την αποστολή της αίτησης προς το Επιμελητήριο πατώντας το κουμπί  Υποβολή της Αίτησης.

Εικόνα Α4.1

Εικόνα Α4.2

Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών στο e-chamber, η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και καταχωρούνται άμεσα οι αλλαγές στα μητρώα του Ε.Ε.Α. και του Γ.Ε.ΜΗ., ενώ η αίτηση ολοκληρώνεται με ταυτόχρονη αποστολή σχετικού ενημερωτικού μηνύματος από το αυτοματοποιημένο σύστημα του e-Επιμελητήριο και την ηλ. δ/νση: [email protected], στο e-mail που έχει καταχωρηθεί κατά τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης.  Η υπηρεσία ανανέωσης συμβολαίου ασφαλιστή συνοδεύεται με ταυτόχρονη έκδοση Βεβαίωσης η οποία παρέχεται μέσω της καρτέλας: Πιστοποιητικά < Ιστορικό Πιστοποιητικών (βλ εικόνα Α5).

Εικόνα Α5

Αφού έχει ολοκληρωθεί η αίτηση, είναι δυνατή η παρακολούθηση και ο έλεγχος των αλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί, από την καρτέλα: Καρτέλα Επιχείρησης < Ειδικά Μητρώα.