tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo
728x90

Η μεταβολή των στοιχείων μιας επιχείρησης είναι δυνατή μέσα από τις προσωποποιημένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-Επιμελητήριο για τις παρακάτω αναφερόμενες περιπτώσεις, ως εξής:

Αφού συνδεθείτε, μεταβαίνετε στην καρτέλα Αιτήσεις (βλ. εικόνα 1) < Νέα Αίτηση < Έναρξη Διαδικασίας < Επιλογή Αίτησης, οπότε επιλέγετε μια από τις διαθέσιμες αιτήσεις του ηλεκτρονικού συστήματος (βλ. εικόνα 2).

ΕΙΚ. 1

 

ΕΙΚ. 2

 

Στην εικόνα 2 παρουσιάζεται η οθόνη που εμφανίζεται στο e-Επιμελητήριο των ατομικών επιχειρήσεων. Η αντίστοιχη οθόνη των εταιριών έχει διαθέσιμες τις αιτήσεις που αντιστοιχούν στο Δ – ΣΤ Μέρος των οδηγιών.


Α΄ ΜΕΡΟΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΕΑ

Μπορείτε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά την αλλαγή των στοιχείων της ατομικής επιχείρησής σας στο Επιμελητήριο (μεταφορά έδρας, μεταβολή δραστηριοτήτων) από την καρτέλα: Αίτηση τροποποίησης στοιχείων Επιχείρησης, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, εφόσον έχετε εξοφλήσει τυχόν οφειλές συνδρομών και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα σε μορφή αρχείου pdf . Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι κατά σειρά, τα εξής:

•             Υπογεγραμμένο Έγγραφο Αίτησης (το οποίο παράγεται κατά την επιβεβαίωση/διόρθωση των πεδίων με τα στοιχεία του αιτούντος  τα οποία συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα με τα στοιχεία που τηρούνται στο μητρώο του μέλους),

•             Μεταβολή Εργασιών της αρμόδιας Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας Δ.Ο.Υ. (και αντίγραφο από τα στοιχεία μητρώου του taxisnet μόνο όταν η μεταβολή εργασιών έχει διαφορετική ημερομηνία από αυτή του τρέχοντος έτους και σε αυτή την περίπτωση “ανεβάζετε” και τα 2 έγγραφα).

Το κόστος αλλαγής στοιχείων είναι 10€ τα οποία αφορούν στο κόστος υποβολής αίτησης για την ενημέρωση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.). Επίσης αποστέλλονται τα τέλη διατήρησης μερίδας Γ.Ε.ΜΗ.*, εφόσον δεν έχουν πληρωθεί, για τα έτη από το 2015 και ύστερα (30€ ανά έτος), στο e-mail που έχει καταχωρηθεί κατά τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης μεταβολής.  Η αποστολή των οφειλόμενων τελών διατήρησης μερίδας στο Γ.Ε.ΜΗ. είναι υποχρεωτική διότι η αίτηση δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, εφόσον υπάρχουν οφειλόμενα τέλη και άρα δεν είναι δυνατή η καταχώριση των νέων στοιχείων.

Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών στο e-chamber, η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και αποστέλλονται ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails) στα οποία κοινοποιούνται οι ταυτότητες πληρωμών (έντυπα τελών Γ.Ε.ΜΗ., τυχόν τέλη Ε.Ε.Α.) και η προθεσμία εξόφλησής τους.

Η αποστολή  των ταυτοτήτων πληρωμής ΔΙΑΣ (Dias Barcode) γίνεται στο e-mail που καταχωρήθηκε στην ηλεκτρονική αίτηση μεταβολής και αμέσως μετά την ενημέρωση του συστήματος για την καταβολή των οφειλόμενων τελών, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας τροποποίησης.

      Aρχή Σελίδας

Β’ ΜΕΡΟΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΕΑ

Μπορείτε να κατοχυρώσετε ηλεκτρονικά Διακριτικό Τίτλο στην ατομική επιχείρησή σας από την καρτέλα: Αίτηση πράξης προέγκρισης αλλαγής επωνυμίας και διακριτικού τίτλου, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, εφόσον έχετε εξοφλήσει τυχόν οφειλές συνδρομών και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα σε μορφή αρχείου pdf . Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι κατά σειρά, τα εξής:

•             Υπογεγραμμένο Έγγραφο Αίτησης (το οποίο παράγεται κατά την επιβεβαίωση/διόρθωση των πεδίων με τα στοιχεία του αιτούντος  τα οποία συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα με τα στοιχεία που τηρούνται στο μητρώο του μέλους),

Το κόστος αλλαγής στοιχείων είναι 10€ τα οποία αφορούν στο κόστος υποβολής αίτησης για την ενημέρωση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.) και 10,24€ που αφορούν στην έκδοση της Πράξης Προέγκρισης Διακριτικού τίτλου από το Ε.Ε.Α.. Επίσης αποστέλλονται τα τέλη διατήρησης μερίδας Γ.Ε.ΜΗ.*, εφόσον δεν έχουν πληρωθεί, για τα έτη από το 2015 και ύστερα (30€ ανά έτος), στο e-mail που έχει καταχωρηθεί κατά τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης για την καταχώριση του Δ.Τ..  Η αποστολή των οφειλόμενων τελών διατήρησης μερίδας στο Γ.Ε.ΜΗ. είναι υποχρεωτική διότι η αίτηση δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, εφόσον υπάρχουν οφειλόμενα τέλη και άρα δεν είναι δυνατή η καταχώριση των νέων στοιχείων.

Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών στο e-chamber, η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στο οποίο κοινοποιούνται οι ταυτότητες πληρωμής (τέλη Γ.Ε.ΜΗ. και Ε.Ε.Α.) και η προθεσμία εξόφλησής τους.

Η αποστολή  των ταυτοτήτων πληρωμής ΔΙΑΣ (Dias Barcode) γίνεται στο e-mail που καταχωρήθηκε στην ηλεκτρονική αίτηση καταχώρισης Δ.Τ. και αμέσως μετά την εξόφληση των οφειλόμενων ποσών αποστέλλεται νέο ενημερωτικό μήνυμα με συνημμένη τη σχετική πράξη Προέγκρισης – Καταχώρισης του Διακριτικού Τίτλου που έχει επιλεχθεί. Το πιστοποιητικό αυτό θα πρέπει να προσκομιστεί στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., ώστε να κατοχυρωθεί νομικά ο Δ.Τ. που προεγκρίθηκε από το Επιμελητήριο και κατόπιν θα πρέπει να αποσταλεί πίσω στις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου η σχετική Βεβαίωση Μεταβολής Εργασιών με την αναγραφή του Δ.Τ. , προκειμένου να ενημερωθεί η καρτέλα μητρώου του Επιμελητηρίου και του Γ.Ε.ΜΗ.. Προσοχή! Χωρίς την αποστολή στο Επιμελητήριο του εγγράφου Μεταβολής Εργασιών με τον αναγραφόμενο τίτλο, ο Δ.Τ. δεν καταχωρείται και μετά την παρέλευση διμήνου από την έκδοση της Πράξης Προέγκρισης, ο Διακριτικός Τίτλος είναι ελεύθερος προς χρήση.

      Aρχή Σελίδας

Γ’ ΜΕΡΟΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΧ/ΣΗΣ ΣΤΟ ΕΕΑ

Έχετε τη δυνατότητα μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-Επιμελητήριο να αιτηθείτε τη διαγραφή της ατομικής επιχείρησής σας στο Επιμελητήριο από την καρτέλα: Αίτηση Λύσης Επιχείρησης, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, εφόσον έχετε εξοφλήσει τυχόν οφειλές συνδρομών και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα σε μορφή αρχείου pdf . Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι κατά σειρά, τα εξής:

•             Υπογεγραμμένο Έγγραφο Αίτησης (το οποίο παράγεται κατά την επιβεβαίωση/διόρθωση των πεδίων με τα στοιχεία του αιτούντος  τα οποία συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα με τα στοιχεία που τηρούνται στο μητρώο του μέλους),

•             Διακοπή Εργασιών της αρμόδιας Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας Δ.Ο.Υ. και αντίγραφο από τα στοιχεία μητρώου του taxisnet μόνο όταν η διακοπή εργασιών έχει διαφορετική ημερομηνία από αυτή του τρέχοντος έτους και σε αυτή την περίπτωση “ανεβάζετε” και τα 2 έγγραφα.

Το κόστος διαγραφής από το Επιμελητήριο είναι 10€ που αφορούν στο κόστος υποβολής αίτησης για την ενημέρωση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.) και 10,24€ που αφορούν στην έκδοση σχετικού Πιστοποιητικού Διαγραφής (Πιστοποιητικό Μελών Εταιριών – Ιστορικό) για χρήση στον Ε.Φ.Κ.Α., εφόσον το επιθυμείτε. Επίσης αποστέλλονται τα τέλη διατήρησης μερίδας Γ.Ε.ΜΗ.*, εφόσον δεν έχουν πληρωθεί, για τα έτη από το 2015 και ύστερα (30€ ανά έτος), στο e-mail που έχει καταχωρηθεί κατά τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης διαγραφής.  Η αποστολή των οφειλόμενων τελών διατήρησης μερίδας στο Γ.Ε.ΜΗ. είναι υποχρεωτική διότι η αίτηση δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, εφόσον υπάρχουν οφειλόμενα τέλη και άρα δεν είναι δυνατή η καταχώριση των στοιχείων διακοπής εργασιών.

Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών στο e-chamber, η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και αποστέλλονται ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails) στα οποία κοινοποιούνται οι ταυτότητες πληρωμών (έντυπα τελών Γ.Ε.ΜΗ., τέλη Ε.Ε.Α.) και η προθεσμία εξόφλησής τους.

Η αποστολή  των ταυτοτήτων πληρωμής ΔΙΑΣ (Dias Barcode) γίνεται στο e-mail που καταχωρήθηκε στην ηλεκτρονική αίτηση διαγραφής και αμέσως μετά την ενημέρωση του συστήματος με την καταβολή των οφειλόμενων τελών, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας διαγραφής.

      Aρχή Σελίδας

Δ’ ΜΕΡΟΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΛΗΨΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ) ΣΤΟ ΕΕΑ

Μπορείτε να αιτηθείτε ηλεκτρονικά τη λήψη πιστοποιητικού μελών εταιριών (ιστορικό) από την καρτέλα: Πιστοποιητικό Μελών Εταιριών (Ιστορικό), ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, εφόσον έχετε εξοφλήσει τυχόν οφειλές συνδρομών και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα σε μορφή αρχείου pdf . Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι κατά σειρά, τα εξής:

•             Υπογεγραμμένο Έγγραφο Αίτησης (το οποίο παράγεται κατά την επιβεβαίωση/διόρθωση των πεδίων με τα στοιχεία του αιτούντος  τα οποία συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα με τα στοιχεία που τηρούνται στο μητρώο του μέλους),

Το κόστος λήψης του πιστοποιητικού διαγραφής είναι 10,24€. Με την υποβολή της υπογεγραμμένης αίτησης στο e-chamber, εκδίδεται άμεσα ο Ηλεκτρονικός Κωδικός Πληρωμής (Dias Barcode) από το ηλεκτρονικό σύστημα. Κατόπιν η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και με την ενημέρωση του συστήματος με την καταβολή του οφειλόμενου τέλους, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα με συνημμένο το Πιστοποιητικό που ζητήθηκε.

      Aρχή Σελίδας

Ε’ ΜΕΡΟΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ Η’ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΕΑ

Μπορείτε να κατοχυρώσετε ηλεκτρονικά Διακριτικό Τίτλο ή/και να αλλάξετε την επωνυμία της εταιρίας σας από την καρτέλα: Αίτηση πράξης προέγκρισης αλλαγής επωνυμίας και διακριτικού τίτλου, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, εφόσον έχετε εξοφλήσει τυχόν οφειλές συνδρομών και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα σε μορφή αρχείου pdf . Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι κατά σειρά, τα εξής:

•             Υπογεγραμμένο Έγγραφο Αίτησης (το οποίο παράγεται κατά την επιβεβαίωση/διόρθωση των πεδίων με τα στοιχεία του αιτούντος  τα οποία συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα με τα στοιχεία που τηρούνται στο μητρώο του μέλους),

Το κόστος είναι 10,24€ που αφορούν στην έκδοση της Πράξης Προέγκρισης Διακριτικού τίτλου και Αλλαγής Επωνυμίας από το Ε.Ε.Α..

Μετά την υποβολή της υπογεγραμμένης αίτησης στο e-chamber, η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στο οποίο κοινοποιείται η ταυτότητα πληρωμής (τέλος Ε.Ε.Α.) και η προθεσμία εξόφλησής της. Με την ενημέρωση του συστήματος με την καταβολή του οφειλόμενου τέλους, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα με συνημμένη την Πράξη Προέγκρισης του Ε.Ε.Α. και οδηγίες υποβολής της στο portal του Γ.Ε.ΜΗ..

      Aρχή Σελίδας

ΣΤ’ ΜΕΡΟΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΔ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΕΑ

Έχετε τη δυνατότητα μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-Επιμελητήριο να αιτηθείτε την ενεργοποίηση νέων δραστηριοτήτων, εφόσον το καταστατικό της εταιρίας το επιτρέπει χωρίς την αλλαγή του, από την καρτέλα: Αίτηση Ενεργοποίησης ΚΑΔ με φύλλο μεταβολών Δ.Ο.Υ., ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, υπό την προϋπόθεση ότι έχετε εξοφλήσει τυχόν οφειλές συνδρομών και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα σε μορφή αρχείου pdf . Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι κατά σειρά, τα εξής:

•             Υπογεγραμμένο Έγγραφο Αίτησης (το οποίο παράγεται κατά την επιβεβαίωση/διόρθωση των πεδίων με τα στοιχεία του αιτούντος  τα οποία συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα με τα στοιχεία που τηρούνται στο μητρώο του μέλους),

•             Βεβαίωση Μεταβολής Εργασιών της αρμόδιας Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας Δ.Ο.Υ..

Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών στο e-chamber, η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και καταχωρούνται άμεσα οι αλλαγές στα μητρώα του Ε.Ε.Α. και του Γ.Ε.ΜΗ..

 

Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, καλέστε καθημερινά στα τηλέφωνα 210 3380 200, επιλογή 2 (Μητρώο) κατά τις πρωινές (8.00 – 9.30 ) ή απογευματινές ώρες (14.30 – 15.30) και την Τετάρτη έως 17.00, οπότε ο φόρτος της συναλλαγής στις υπηρεσίες μητρώου είναι μικρότερος.

      Aρχή Σελίδας