tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo
728x90

Προς τους Ασφαλιστικούς ή Αντασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές των οποίων η ισχύς της αδείας που τους έχει χορηγήσει το Επιμελητήριο λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2023

Για την ανανέωση της αδείας και στο χρονικό διάστημα από 1.1.2024 έως και 31.3.2024, σύμφωνα με το Ν. 4583/2018, πρέπει είτε να ανανεώσετε ηλεκτρονικά την άδειά σας μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-Επιμελητήριο (για οδηγίες λήψης κωδικών χρήσης πατήστε εδώ) από την καρτέλα: Αιτήσεις <Νέα Αίτηση < Έναρξη Διαδικασίας < Αίτηση ανανέωσης Άδειας Διαμεσολαβούντων (από 20.1.2021 θα εμφανίζεται και σχετικό κείμενο οδηγιών), είτε να προσέλθετε στην Υπηρεσία μας και να  συμπληρώσετε: :

1. Την αίτηση ανανέωσης της αδείας σας (η εν λόγω αίτηση χορηγείται προ-τυπωμένη για την εξυπηρέτηση του ενδιαφερόμενου)

2. Υπεύθυνη Δήλωση του ν.1599/1986 (Α’ 75) στην οποία αναγράφεται ότι ο δηλών α) δεν τελεί σε πτώχευση και σε διαδικασία κήρυξης πτώχευσης και β) δεν έχει τεθεί σε ολική ή μερική, στερητική ή επικουρική δικαστική συμπαράσταση. Κατεβάστε τη πατώντας εδώ.

και να προσκομίσετε:

1. Βεβαίωση αρμόδιας ΔΟΥ περί μη διακοπής δραστηριότητας (αρκεί η εικόνα από την προσωποποιημένη πληροφόρηση των στοιχείων μητρώου επιχείρησης από το Taxisnet, για οδηγίες πατήστε εδώ)

Η παραλαβή γίνεται: 

Από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο : Με ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ή ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ, εφόσον πρόκειται για Έλληνα πολίτη ή πολίτη κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης  ή κράτους – μέλους του Ε.Ο.Χ.

Από άλλο πρόσωπο : Έπειτα από προσκόμιση εξουσιοδότησης θεωρημένης για το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια Αρχή καθώς και θεώρηση του γνησίου της υπογραφής του ενδιαφερόμενου της ως άνω υπεύθυνης δηλώσεως.  

Προσοχή!  Επιπλέον όσων ορίζονται παραπάνω, ο μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων πρέπει να υποβάλλει στο Επιμελητήριο την κατανομή των δραστηριοτήτων του ανά ασφαλιστική και αντασφαλιστική επιχείρηση κατά τα τρία  (3) προηγούμενα έτη.