Γ. Χατζηθεοδοσίου στον Real Fm Θεσσαλονίκης: Λύση για την αγορά το click in shop

Το click in shop, δηλαδή η μετάβαση του καταναλωτή στο κατάστημα κατόπιν ραντεβού προκειμένου να δει ή να δοκιμάσει ένα προϊόν είναι η λύση για την αγορά και για τις μικρές επιχειρήσεις. Αυτό τόνισε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου μιλώντας το πρωί της Τρίτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα», στον Real Fm 107.1.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηθεοδοσίου οι επιπτώσεις του click away στον τζίρο των καταστημάτων ήταν ελάχιστες και για… λίγους, και περιορίστηκαν κυρίως στις μεγάλες επιχειρήσεις. Αυτό αποτυπώνεται και στον αναιμικό εορταστικό τζίρο που, όπως είπε ο πρόεδρος του ΕΕΘ, εκτιμάται σε περίπου 1- 1,3 δισ. ευρώ έναντι 4 δισ. ευρώ της εορταστικής περιόδου του 2019. Δηλαδή, ο κορωνοϊός στέρησε από την αγορά περίπου 3 δισ. ευρώ μόνο κατά τη συγκεκριμένη περίοδο στην οποία είθισται να στηρίζουν τις ελπίδες τους οι μικρές  και μεσαίου μεγέθους εμπορικές επιχειρήσεις.

Στην παρούσα φάση λόγω πανδημίας και με δεδομένη την ασφυξία των εταιριών κούριερ ο κ. Χατζηθεοδοσίου θεωρεί πως η μόνη λύση για να κινηθεί η αγορά είναι το click in shop, ενώ επανέλαβε πως είναι μονόδρομος το κούρεμα των οφειλών και η μη επιστροφή ποσών που αφορούν στην επιστρεπτέα προκαταβολή.

Αν δεν υπάρξουν πολιτικές που θα στηρίξουν επιχειρήσεις και εργαζόμενους το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό και θα έχει τεράστιες κοινωνικές διαστάσεις, είπε ο πρόεδρος του ΕΕΑ  ο οποίος προέβλεψε πολλά λουκέτα μετά τη λήξη του lockdown και κοινωνικές συγκρούσεις με την κατάσταση να είναι άκρως προβληματική στην εστίαση. Τον δρόμο των… λουκέτων δείχνει και η έρευνα του ΕΕΑ σύμφωνα με την οποία το 42% των επιχειρήσεων του κλάδου εστίασης δεν θα ξανανοίξει!

Τέλος ο κ. Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στον ανασχηματισμό της κυβέρνησης και σχολίασε τα σενάρια που τροφοδότησε περί πρόωρων εκλογών.

Ακούστε τη συνέντευξη:

Πηγή: www.grtimes.gr