Ν. Γρέντζελος στο OPEN: Να χορηγούνται δωρεάν τα self test σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές των σχολών οδηγών

Τα κενά στο πλαίσιο επαναλειτουργίας των σχολών οδηγών που δημιουργούν προβλήματα σε εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους επισήμανε ο Αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και Πρόεδρος του Σωματείου Εκπαιδευτών Οδηγών Δυτικής Αττικής κ. Νίκος Γρέντζελος, σε συνέντευξή του στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού OPEN με τον Άκη Παυλόπουλο και την Ντόρα Κουτροκόη (20/4/2021).

Ο κ. Γρέντζελος υπογράμμισε ότι προκειμένου να αποφεύγονται οι αστοχίες, στην Επιτροπή των ειδικών που αξιολογεί και εισηγείται την επανεκκίνηση των οικονομικών δραστηριοτήτων θα έπρεπε να συμμετέχει και εκπρόσωπος των επαγγελματιών.

Όπως εξήγησε, την Παρασκευή ανακοινώθηκε από τον κ. Χαρδαλιά ότι θα πραγματοποιούνται θεωρητικές εξετάσεις εξ αποστάσεως, κάτι ωστόσο που στην Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία ακολούθησε, δεν περιλαμβάνεται, καθώς δεν υπάρχει η υποδομή για να μπορεί αυτό να συμβεί.

Σε ό,τι αφορά τα θεωρητικά μαθήματα, επετράπη η εξ αποστάσεως διενέργειά τους για όλες τις κατηγορίες, ενώ κατ’εξαίρεση επιτρέπονται τα μαθήματα και με φυσική παρουσία για τους επαγγελματίες οδηγούς. Ο κ. Γρέντζελος υποστήριξε ότι το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει για τους υποψήφιους απόκτησης διπλωμάτων αυτοκινήτου και μηχανής, καθώς το ισχύον πλαίσιο οδηγεί σε εκπαιδευτές δύο ταχυτήτων – αυτούς που έχουν τη δυνατότητα και τις γνώσεις να κάνουν μαθήματα εξ αποστάσεως και εκείνους που δεν την έχουν.

Επιπλέον, για την πραγματοποίηση των πρακτικών μαθημάτων απαιτείται η διενέργεια self test από μαθητές και εκπαιδευτές, χωρίς ωστόσο να καλύπτεται το κόστος. Ο κ. Γρέντζελος τόνισε ότι θα πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα από την κυβέρνηση ώστε τα test να χορηγούνται δωρεάν, καθώς, σε μία τόσο δύσκολη συγκυρία, το κόστος θα επιβαρύνει σημαντικά και τις δύο πλευρές.

Τόνισε ακόμη την ανάγκη ενός ειδικού προγράμματος ενίσχυσης για τις σχολές οδηγών, έναν κλάδο – που όπως είπε- δεν επωφελήθηκε από τις Επιστρεπτέες Προκαταβολές, ενώ έτρεχαν έξοδα, όπως οι ασφαλιστικές εισφορές, αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία πληρώθηκαν για 12 μήνες και οι επαγγελματίες δούλεψαν μόλις 3.

Δείτε το βίντεο: