tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Νέα υπηρεσία Ε.Ε.Α.: Δωρεάν παροχή προγράμματος κοστολόγησης στα μέλη του Επιμελητηρίου

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών προσφέρει μια ακόμα ανταποδοτική υπηρεσία στα μέλη του με σκοπό να βοηθήσει την καλύτερη λειτουργία της επιχείρησής τους. Αναγνωρίζοντας ότι η σωστή κοστολόγηση των προϊόντων και των υπηρεσιών που πουλάει μια επιχείρηση είναι κρίσιμος παράγοντας ώστε να λάβει τις βέλτιστες αποφάσεις προσφέρουμε στα μέλη μας τη δυνατότητα δωρεάν χρήσης του εξελιγμένου προγράμματος κοστολόγησης AFFORDABLE COSTING https://affordablecosting.com/.

Από την έρευνα που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο διαπιστώσαμε ότι η λεπτομερής κοστολόγηση, σε πολλές περιπτώσεις, δεν αποτελεί προτεραιότητα στη λειτουργία της επιχείρησης. Όμως εάν η επιχείρηση δεν γνωρίζει με ακρίβεια το κόστος των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της ενδεχομένως να τιμολογεί σε τιμές χαμηλότερες από το κόστος και αν αυτό συμβαίνει τότε η βιωσιμότητα της επιχείρησης τίθεται σε κίνδυνο. Η κοστολόγηση βοηθάει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν πώς προκύπτει το κόστος για κάθε υπηρεσία ή προϊόν τους και δίνει τη δυνατότητα να κάνουν τις αναγκαίες παρεμβάσεις ώστε να μειώσουν το κόστος τους. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να εξασφαλίσουν καλύτερη κερδοφορία και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης τιμολογώντας στις “σωστές” τιμές.

Η δωρεάν χρήση της Πλατφόρμας AFFORDABLE COSTING απευθύνεται στα μέλη του Ε.Ε.Α. που είναι ταμειακώς ενήμερα, δηλαδή στα μέλη που έχουν πληρώσει την συνδρομή στο Ε.Ε.Α. το τρέχον έτος. Το Ε.Ε.Α. καλύπτει το κόστος χρήσης της πλατφόρμας για ένα έτος, καλύπτοντας την ετήσια συνδρομή.

Για την εγγραφή σας στην πλατφόρμα θα πρέπει να συμπληρώσετε την αίτηση ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Ε.Ε.Α. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ στον ακόλουθο σύνδεσμο του Ε.Ε.Α.:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScFPE7agw7ZlRwQ_r-7dLwX1bQcrt75-kx7Yqr2_gBL5PfeJg/viewform?pli=1

Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα ακόλουθα στοιχεία:

 

  1. ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΜΕΛΟΥΣ Ε.Ε.Α. (η επωνυμία της επιχείρησης που είναι μέλος στο Ε.Ε.Α.)
  2. ΑΦΜ (ο ΑΦΜ της επιχείρησης που είναι μέλος στο Ε.Ε.Α.)
  3. ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ (της επιχείρησης που είναι μέλος στο Ε.Ε.Α.)
  4. ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ (τηλέφωνο επικοινωνίας)
  5. EMAIL (σε αυτή τη διεύθυνση θα σταλούν οι κωδικοί)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ. Τα αιτήματα θα πρέπει να σταλούν έως την 28η Ιουνίου 2024.

Μόλις ελεγχθεί η αίτηση και εγκριθεί το αίτημα θα σας σταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα με τον κωδικό του κουπονιού και τις οδηγίες χρήσης.