tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Παρουσίαση του ολοκληρωμένου Master Plan για Πλάκα – Μοναστηράκι και διαβούλευση με φορείς και επιχειρήσεις

Την Τετάρτη 11/12/2019 το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ) παρουσίασε το Master Plan για τη δημιουργία ενιαίας Αγοράς στο Ιστορικό Κέντρο Αθηνών Πλάκα-Μοναστηράκι.

Την παρουσίαση του Master Plan έκανε ο κ. Βασίλειος Μπλέσιος, Γενικός Διευθυντής Marketing της Lever AE, ενώ τα Αρχιτεκτονικά Σχέδια των Δημοσίων και Ιδιωτικών Αναπλάσεων και Συντηρήσεων παρουσίασε η Αρχιτέκτων κ. Ελισάβετ Γαβριηλίδου .

Την έναρξη της  εκδήλωσης πραγματοποίησε ο  Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, ενώ παραβρέθηκαν και συμμετείχαν στη συζήτηση ο Αντιδήμαρχος Αθηναίων κ. Αποστολόπουλος και ο Διευθυντής Αστυνομίας Αθηνών κ. Γεώργιος Μιχαηλίδης. Επίσης, παρεμβάσεις  έκαναν ο Β΄Αντιπρόεδρος του Ε.Ε.Α. κ. Νίκος  Κογιουμτσής και  ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lever AE κ. Καριπίδης.

Στη συνάντηση συμμετείχε ο Πρόεδρος των καταστηματαρχών Πλάκας κ. Θεόδωρος Βλάρας, ο Πρόεδρος του Σωματείου των Παλαιοπωλών κ. Εμμανουήλ Λυγιδάκης, ο εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ. κ. Νίκος Γιαννόπουλος, ο εκπρόσωπος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Σωτήρης Αντωνίου, και επιχειρηματίες από το  Ιστορικό  Κέντρο.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου τόνισε ότι  το Επιμελητήριο μπαίνει σε μια άλλη εποχή εκπόνησης μελετών για ωρίμανση συγκεκριμένων έργων και επεξεργασμένων προτάσεων προς την πολιτεία για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων και το παράδειγμα της περιοχής Πλάκας – Μοναστηρακίου αποτελεί ένα από τα σχεδιαζόμενα έργα για το σχεδιασμό της Στρατηγικής για την Ανάπτυξη Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου στην αγορά Πλάκας-Μοναστηρακίου του Ιστορικού Κέντρου Αθηνών.

Το Master Plan περιλαμβάνει  Μελέτη Σκοπιμότητας, Ανάλυση Υφιστάμενης Κατάστασης, Ανάλυση Ανταγωνισμού καθώς και τις προτάσεις για Re-Branding της Αγοράς και πλήρη Ψηφιοποίησή της  για να προσφέρει μία Σύγχρονη-Τεχνολογικά προηγμένη Αγοραστική Εμπειρία στον Τουρίστα και τον Έλληνα Επισκέπτη της.

Στόχος η αύξηση της επισκεψιμότητας στην Αγορά του Ιστορικού Κέντρου Πλάκα-Μοναστηράκι , η αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Ταυτόχρονα, προτάθηκε αναλυτικό σχέδιο Marketing και Loyalty με τις πιο σύγχρονες μεθόδους Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και μία εφαρμογή Εικονικής Περιήγησης στις επιχειρήσεις (Virtual Walkthrough από την εταιρία Vitrina Box).

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν εκτεταμένα αρχιτεκτονικά σχέδια για τη Δημόσια και την Ιδιωτική Παρέμβαση σε βασικές υποδομές που θα αναβαθμίσουν την περιοχή και θα ωθήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας καθώς θα αντιμετωπίσουν βασικά θέματα όπως η Ασφάλεια, η Προσβασιμότητα, η Καθαριότητα.

Τέλος, αναλύθηκαν οι προτάσεις για αναβάθμιση των καταστημάτων της περιοχής τόσο αισθητικά και εμπορικά με σύγχρονο Μarketing και Τεχνολογία όσο και με παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης με την Εκπαίδευση του Προσωπικού τους.

Αναλύθηκαν επίσης  οι δυνατότητες που προσφέρουν τα Χρηματοδοτικά Εργαλεία που υπάρχουν για την χρηματοδότηση του έργου.

Τόσο ο Αντιδήμαρχος Αθηναίων όσο και η Διοίκηση του Επιμελητηρίου και οι Έμποροι της περιοχής εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη Μελέτη και την υποστήριξη στο έργο.