tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Συνάντηση με τον Αντιπεριφερειάρχη Αττικής κ. Δημόπουλο για το «Ιστορικό Εμπορικό Κέντρο Πλάκα – Μοναστηράκι»

Συνάντηση εργασίας με τον Αντιπεριφερειάρχη Αττικής Κεντρικού Τομέα Αθηνών  κ. Γεώργιο Δημόπουλο με επίκεντρο το  Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου (ΑΚΕ) στην τουριστική αγορά της περιοχής Πλάκας- Μοναστηρακίου είχε, την Τετάρτη 5/2/2020, αντιπροσωπεία αποτελούμενη από τον Β’ Αντιπρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Νίκο Κογιουμτσή, τον Πρόεδρο του Συλλόγου Τουριστικών Καταστημάτων Πλάκας κ. Θεόδωρο Βλάρα, το μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Γιάννη Μιχαλόπουλο και τον Υπεύθυνο Προγραμμάτων του Ε.Ε.Α. κ. Σύρο Κοσκοβόλη.

Ο κ. Κογιουμτσής ενημέρωσε τον Αντιπεριφερειάρχη  για   το Στρατηγικό Σχέδιο (Master Plan) που εκπόνησε το Ε.Ε.Α. με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην συγκεκριμένη τουριστική περιοχή, το οποίο και του κατέθεσε. Ο κ. Δημόπουλος εκδήλωσε το ενδιαφέρον του και δήλωσε την πρόθεσή του να συμβάλει στην αναβάθμιση του ιστορικού εμπορικού κέντρου.

Όπως είπε ο Β’ Αντιπρόεδρος του Ε.Ε.Α.:

«Οι έμποροι της περιοχής Πλάκας- Μοναστηρακίου επιδιώκουν με το Στρατηγικό Σχέδιο (Master Plan) να διερευνήσουν τις δυνατότητες αποτελεσματικής και συστηματικής προβολής της AGORA ATHENS με την εφαρμογή του νέου Branding βάσει της Στρατηγικής που αναπτύχθηκε με την συμμετοχή των επιχειρηματιών και των φορέων της περιοχής».

Αναφέρθηκε επίσης στα πολύ στοχευμένα μέσα που προτείνονται για τη βελτιστοποίηση ου επικοινωνιακού αποτελέσματος μεταξύ των οποίων:

Η προβολή με Banners σε κορυφαία Νεανικά, Ειδησειογραφικά και Lifestyle site καθώς και σε αντίστοιχα site μεγάλης τουριστικής σημασίας (Booking, Trip Advisor, Airbnb, Aegean, Athens Voice, Lifo, Luben, Kathimerini, κλπ), η χρήση των Social Media (Instagram, Youtube, Facebook, Twitter), η υπαίθρια διαφήμιση σε διώροφα λεωφορεία (Hop on – Hop off), σε στάσεις λεωφορείων στο Κέντρο της Αθήνας και λεωφορεία με στοχευμένες διαδρομές, Μετρό, στο Ελ.Βενιζέλος – προβολή εντός του Αεροδρομίου με στόχευση στις Αφίξεις, Ιμάντες Αποσκευών και άλλα σημεία όπου εισέρχονται οι Τουρίστες, στο Λιμάνι του Πειραιά κ.λπ.

Από την πλευρά του ο κ. Θεόδωρος Βλάρας, Πρόεδρος του Σωματείου Τουριστικών Καταστημάτων Πλάκας δήλωσε ότι:

«Αντικειμενικός Σκοπός του Πλάνου Διαφήμισης-Επικοινωνίας είναι η αποτελεσματική προβολή της Agora Athens με το νέο της Branding και Λογοτύπο  και η ενίσχυση και τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας κατά την νέα Τουριστική Σαιζόν Απρίλιος – Οκτώβριος 2020».