tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

“Το Ε.Ε.Α. διαθέτει στα μέλη του την ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ”

7 Δεκεμβρίου 2022

Δελτίο Τύπου

 

 
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, του «ψηφιακού μας αποτυπώματος» που στον σύγχρονο κόσμο διασφαλίζει την αυθεντικότητα του αποστολέα και εξασφαλίζει την εγκυρότητα ενός ηλεκτρονικού εγγράφου.

«Πρώτο το Ε.Ε.Α. ψηφιοποίησε πλήρως τις υπηρεσίες που παρέχει προς τα μέλη του ενώ το σύνολο των δράσεων του στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας. Τώρα ήρθε η ώρα να διαθέσει αυτό το πολύτιμο «εργαλείο», την ψηφιακή υπογραφή. Ήδη έχουμε δεχθεί τις πρώτες αιτήσεις. Τα πλεονεκτήματα για όσους την αποκτήσουν είναι πολλά, όπως η νομική της ισχύ που είναι ισοδύναμη με την ιδιόχειρη υπογραφή, η μείωση του κόστους, η εξοικονόμηση χρόνου ανταλλαγής εγγράφων, η κατάργηση της «φυσικής αρχειοθέτησης», η διασυνοριακή της ισχύ που ενισχύει σημαντικά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, η δυνατότητα συμμετοχής σε ανοικτούς διαγωνισμούς του Ελληνικού Δημοσίου και πολλά άλλα. Το μέλλον είναι εδώ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών συνεχίζει να πρωτοστατεί», τονίζει σε δήλωση του ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α., κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.

Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Ε.Ε.Α. να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι κάτωθι:

  • Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
  • Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.)  και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).

Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και τα λοιπά Επιμελητήρια είναι  Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης – άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.

Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.

Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου

Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα: 

  1. Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
  2. Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
  3. Υποβολή Αίτησης
  4. Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
  5. Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής

 

Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες

Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :

  • Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
  • Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
  • Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
  • Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
  • Να δει τις Οδηγίες Χρήσης

 

Από το Ε.Ε.Α.