tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Με επιτυχία το Webinar Ε.Ε.Α. – Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη»

Με ιδιαίτερη επιτυχία διεξήχθη στις 30/6/2021 το διαδικτυακό webinar που διοργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με τίτλο «Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη».

Περισσότεροι από 150 επαγγελματίες, μέλη του Ε.Ε.Α. αλλά και άλλοι εκτός Αττικής, παρακολούθησαν το δίωρο σεμινάριο.

Την εκδήλωση χαιρέτισε ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, ο οποίος παρουσίασε συνοπτικά τις δράσεις του Επιμελητηρίου για τη συνεχή επιμόρφωση των μελών του, ειδικά στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας με το ΟΠΑ. Όπως ανέφερε ο κ. Χατζηθεοδοσίου, το Ε.Ε.Α. δίνει βαρύτητα στην κάλυψη των κενών που τυχόν έχουν οι επαγγελματίες ώστε να σταθούν όρθιοι στον σκληρό ανταγωνισμό και να αναπτύξουν με επιτυχία τις δραστηριότητές τους.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου ήταν η κ. Καλυψώ Καραντινού, Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η οποία κυριολεκτικά καθήλωσε από την αρχή ως το τέλος του συμμετέχοντες με την εξαιρετική της παρουσίαση.

Ο προσανατολισμός στην υπηρεσία, η πελατοκεντρική θεώρηση και η επικέντρωση στην εμπειρία του πελάτη σχετίζονται ολοένα και περισσότερο με την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο δημιουργίας αξίας για τους πελάτες μας. Το webinar απευθύνθηκε σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους και επικεντρώθηκε στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις προσεγγίσεις και στην παρουσίαση των απαραίτητων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε εξαιρετικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους πελάτες μας. Αναλύθηκε το ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη από την σκοπιά του ίδιου του πελάτη, αλλά και με την αποτύπωση της διαδικασίας παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting). Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αξιοποίηση της επίδρασης των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Τον συντονισμό του webinar έκανε ο συνεργάτης του Ε.Ε.Α. Γιώργος Φλωράς.