Τα μηνύματα για την Ελλάδα από τη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market 2019

Τα μηνύματα που έρχονται για την Ελλάδα από τη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε από 3 έως 6 Νοεμβρίου στο Λονδίνο, μεταφέρει ο Β’ Αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, πρόεδρος της Επιτροπής Εμπόρων – Τουρισμού του Ε.Ε.Α. και μέλος του Δ.Σ. της ΕΣΕΕ, κ. Νίκος Κογιουμτσής, ο οποίος επισκέφθηκε την έκθεση και είχε επαφές στο πλαίσιό της.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διεθνώς έκθεση για τον τουρισμό με εκατοντάδες εκθέτες και χιλιάδες επισκέπτες, η οποία σηματοδοτεί κάθε φορά την επόμενη τουριστική περίοδο.

Σε δηλώσεις του στο eea.gr, ο κ. Κογιουμτσής κάνει λόγο για ικανοποιητική προβολή της Ελλάδας στην έκθεση μέσω του Περιπτέρου του ΕΟΤ, σημειώνοντας ωστόσο ότι απουσιάζει η αναφορά στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας, στην αναβάθμιση του οποίου στοχεύει το Ε.Ε.Α. με το έργο που παρουσιάστηκε πρόσφατα, αξιοποιώντας και συνδυάζοντας αγορά και ιστορικό κέντρο.

Ο Β’ Αντιπρόεδρος του Ε.Ε.Α. υπογραμμίζει την ανάγκη να ξεκινήσει νωρίτερα η διαφημιστική προβολή της χώρας μας για την επόμενη τουριστική περίοδο, δεδομένου του αυξημένου ανταγωνισμού από χώρες όπως η Αίγυπτος, η Τουρκία, το Μαρόκο, η Ιταλία, η Ισπανία, κάτι που διεφάνη και στο πλαίσιο της έκθεσης, όπως επισημαίνει.

Κυρίαρχο ήταν στην World Travel Market 2019 το ζήτημα της Thomas Cook και του μεγάλου πλήγματος που επέφερε η κατάρρευσή της, με τον κ. Κογιουμτσή να τονίζει ότι οι πληγές στη χώρα μας πρέπει να επουλωθούν γρήγορα και με τη βοήθεια της Πολιτείας, ενώ ανησυχία υπάρχει και για τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει το Brexit.