tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

4o επιστημονικό συνέδριο: Έξυπνη Συσκευασία & Marketing

Σάββατο 24Φεβρουαρίου 2018, 09:00-17:30 Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Αιγάλεω, Κεντρικό αμφιθέατρο

Τα τμήματα Γραφιστικής και Marketing του Τ.Ε.Ι. Αθήνας συνδιοργανώνουν το 4ο επιστημονικό συνέδριο με θέμα «Έξυπνη συσκευασία και marketing».

 

Σάββατο 24Φεβρουαρίου 2018, 09:00-17:30 Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Αιγάλεω, Κεντρικό αμφιθέατρο.

 

Το συνέδριο θα διαμορφώσει το πλαίσιο και θα παρουσιάσει την έξυπνη συσκευασία και το marketing με τις νέες καινοτόμες ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά. Μέσα από την παρακολούθησή σας στοχεύουμε στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων των τεχνολογιών παραγωγής των τυπωμένων ηλεκτρονικών διατάξεων «κεραίες» που εφαρμόζονται στις συσκευασίες. Θα παρουσιαστούν οι λειτουργικές δυνατότητες για καινοτόμες εφαρμογές. Έτσι θα επιτευχθεί η βελτίωση της στρατηγικής σκέψης και η διεύρυνση των τομέων υλοποίησης των εφαρμογών, δηλαδή διαφήμιση και έντυπη συσκευασία.

 

Θα παρουσιαστεί ο επιστημονικός χώρος του marketing με σκοπό τις καινοτόμες λύσεις μέσα από τις τεχνικές στην ηλεκτρονική επικοινωνία για δημιουργικές ενέργειες στη διαφήμιση και στην έξυπνη συσκευασία, καθώς και τα μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση στις κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών.

 

Θεματικές:

 

  • Μοντέλα επικοινωνίας (conceptual, functional, workflow) και ανάπτυξη μεθοδολογίας στην έντυπη συσκευασία

  • Marketing και εργαλεία

  • Εισαγωγικά στοιχεία στις τεχνολογίες και τεχνικές παραγωγής έντυπης επικοινωνίας, χαρακτηριστικά και δυνατότητες συμβατικής έντυπης συσκευασίας

  • Σύστημα RFID, περιγραφή, ανάλυση στοιχείων και μερών του συστήματος, δομή λειτουργίας, δυνατότητες και εφαρμογές

  • Έξυπνη συσκευασία, είδη, δυνατότητες, εξελίξεις στην προώθηση προϊόντων

  • Νέες τεχνολογίες προώθησης

  • Μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση, όπως και κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών

  • Το NFC σύστημα και κινητή τηλεφωνία και το μοντέλο έξυπνης συσκευασίας στην πρακτική του αξία στο marketing

  • Έννοιες γνησιότητας και αυθεντικότητας μέσω ετικέτας με ασύρματες ηλεκτρονικές συσκευές

  • Παρουσιάσεις(case studies), έξυπνα έντυπα

 

Σκοπός:

 

Το θέμα που θα μας απασχολήσει άμεσα είναι η συσκευασία «φυσικό προϊόν», αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα μαζί. Παράλληλα θα μας απασχολήσουν τα θέματα του marketing, των τεχνικών / διαδικασιών, μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση, κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών, business model, οι επενδύσεις και τα οφέλη.

 

Απευθύνεται:

 

Σε επαγγελματίες του κλάδου έντυπης και ηλεκτρονικής επικοινωνίας, σε επιστήμονες (χημικούς, ηλεκτρονικούς, πληροφορικούς, marketing, κοινωνικές προσεγγίσεις / επιρροές του τομέα της συσκευασίας, γραφίστες, τεχνολόγους), σε ερευνητές / φοιτητές Α.Ε.Ι. και σε όσους εμπλέκονται στην παραγωγή και στη διακίνηση της έντυπης συσκευασίας και στον χώρο του marketing.

 

Περιλαμβάνονται:

  • Βεβαίωση παρακολούθησης συνεδρίου

  • Αναλυτικές σημειώσεις

  • CD των παρουσιάσεων και έντυπο υλικό

  • Τσάντασεμιναρίου

  • Καφές και μικρογεύμα

 

Δήλωση συμμετοχής:

  • Στο e-mail: [email protected] (Μαρία Καλαμαρά)

  • Στα τηλέφωνα:+30 693.23.60.063 /210.53.85.444

  • Τραπεζικός λογαριασμός

 

Οργανωτική και ερευνητική ομάδα του MΠΤ προγράμματος https://smartpackaging.gr/

 

Συντονιστής
Σπυρίδων Νομικός, PhD

 

 

ΑΣΒ