tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Άπνοια στις εκπτώσεις

Διανύοντας τη πρώτη βδομάδα του Φεβρουαρίου, η αγορά κάθε άλλο παρά θυμίζει περίοδο εκπτώσεων

Διανύοντας τη πρώτη βδομάδα του Φεβρουαρίου, η αγορά κάθε άλλο παρά θυμίζει περίοδο εκπτώσεων. Για τους καταναλωτές, είναι σχεδόν αδιάφορο αν υπάρχουν ευκαιρίες και πολύ μεγάλες εκπτώσεις. Σε άλλες εποχές αυτές τις μέρες που «ωρίμαζαν» οι εκπτώσεις γινόταν το αδιαχώρητο στους εμπορικούς δρόμους.

 

Φέτος, μετά τις πρώτες μέρες των εκπτώσεων που έδωσαν μηνύματα αισιοδοξίας για καλύτερη εξέλιξη, σταδιακά η ελπίδα άρχισε να ξεθωριάζει. Η αγορά σιγά – σιγά βγάζει στην επιφάνεια το μόνιμο πρόβλημά της στα χρόνια της κρίσης: έλλειψη ρευστού από τους καταναλωτές.

 

Μιλώντας το www.eea.gr ο Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας και μέλος του ΔΣ του ΕΕΑ κ. Νίκος Κογιουμτσής, επεσήμανε ότι,

πραγματικά, η εικόνα των εμπορικών δρόμων δεν είναι εικόνα εκπτώσεων. Μετά τις πρώτες καλές ενδείξεις και την προσέλευση του κόσμου στο άνοιγμα της Κυριακής 19/1, σιγά- σιγά άρχισε σταδιακή πτώση. Το πρόβλημα παραμένει η έλλειψη χρημάτων από τους καταναλωτές. Έχουμε ακόμη ένα σχεδόν μήνα εκπτώσεις και πολλοί αναρωτιόμαστε τι θα κάνουμε μέχρι τότε με τέτοια απελπιστική κατάσταση, θα φτάσουμε και στον πάτο; Θα κάνουμε στη περίοδο των Απόκρεω κάποιες πολιτιστικές εκδηλώσεις στο κέντρο για να αντιστρέψουμε την κατάσταση αλλά δεν βλέπω μεγάλη προθυμία, κυρίως από τον Δήμο να μας διευκολύνει ώστε να αναθερμανθεί το ενδιαφέρον του κόσμου και να βγει στην αγορά. Απογοήτευση υπάρχει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πνιγούμε όλοι μαζί, πρέπει να παλέψουμε.