tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Αθηναική Ζυθοποιία : Επενδύσεις στην Ελλάδα 58 εκ. ευρώ έως το 2016

Την στήριξη της στην Ελλάδα και στην ελληνική οικονομία επιβεβαίωσε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο η διοίκηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Την στήριξη της στην Ελλάδα και στην ελληνική οικονομία επιβεβαίωσε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο η διοίκηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, αφού όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ζωούλλης Μηνά για την τριετία 2014 – 2016 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει προγραμματιστεί επενδύσεις συνολικού ύψους 58 εκατ. ευρώ (19 εκατ. ευρώ το 2014, 20 εκατ. ευρώ το 2015 και 19 εκατ. ευρώ το 2016).

Στο πλαίσιο αυτό ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ανέφερε ότι είναι "σωστό η εταιρεία να επενδύει στην Ελλάδα", εκτιμώντας παράλληλα ότι τα στοιχεία για την ελληνική οικονομία είναι καλύτερα. "Είμαι αισιόδοξος για την ελληνική οικονομία" ανέφερε σχετικά ο Ζ. Μηνά.

"Με τη δραστηριότητά μας καθημερινά, κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας και ταυτόχρονα δημιουργούμε σταθερές βάσεις για την υγιή πορεία μας στην Ελλάδα τα επόμενα 50 χρόνια, με σταθερή προτεραιότητα στον άνθρωπο. Είμαστε εδώ για να διατηρήσουμε τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας και να δημιουργήσουμε νέες. Συνεχίζουμε να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας νέα ποιοτικά προϊόντα που θα καλύπτουν τις ανάγκες τους, και να επενδύουμε στον τόπο μας, με υπευθυνότητα και προοπτική", τόνισε επίσης ο Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Το 2013 οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας  ανήλθαν σε 315 εκατ. ευρώ, πετυχαίνοντας συνολική ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων κατά 1,8% και κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 32,3 εκατ. ευρώ. Τα παραπάνω αποτελέσματα απεικονίζουν την αύξηση των εξαγωγών της κατά 9%, την ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων του νερού ΙΟΛΗ κατά 43% και της μπίρας ΑΛΦΑ κατά 46%. Την ίδια περίοδο, η εταιρία πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις 15 εκατομμυρίων ευρώ για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της, τον εκσυγχρονισμό των μονάδων της, την αγορά και τοποθέτηση "πράσινων" παγίων και την ενίσχυση της ασφάλειας στους χώρους εργασίας. Οι ζημίες, αντί κερδών, που εμφάνισε η εταιρία στον ισολογισμό της είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής της απόφασης να επιλέξει την άμεση και άπαξ απόσβεση του κόστους που προέκυψε από τις αλλαγές που πραγματοποίησε στον τρόπο λειτουργίας της, προκειμένου να διασφαλίσει το υγιές και βιώσιμο μέλλον της στην ελληνική αγορά.

Την ίδια στιγμή, δικαιώνεται η στρατηγική απόφαση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας να επιλέγει ελληνικό κριθάρι για τις μπίρες της. Έξι χρόνια μετά την έναρξη του μεγαλύτερου στην Ελλάδα Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας, με τη συμμετοχή 3.000 παραγωγών, φέτος αναμένεται να καλυφθεί το 100% των αναγκών παραγωγής της εταιρίας από το κριθάρι της ελληνικής γης.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μένει πιστή στη δέσμευσή της για υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, καθώς βελτιώνει σταθερά τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη, ανταποδίδοντας στην κοινωνία και στους καταναλωτές της την εμπιστοσύνη που της δείχνουν τόσα χρόνια. Προχωρά με στρατηγική και μετρήσιμους στόχους, στηρίζει ενεργά τους εργαζομένους της, την κοινωνία και το περιβάλλον, ενώ λειτουργεί υπεύθυνα στην αγορά. Ακούει και λαμβάνει υπόψη της απόψεις των συνεργατών, πελατών, προμηθευτών και εργαζομένων της, αξιολογεί τα ρίσκα και τις ευκαιρίες πριν κάνει οποιαδήποτε ενέργεια και μετρά τον αντίκτυπό της.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με πράξεις στοχεύει στην ανάπτυξη της εγχώριας κατηγορίας της μπίρας. Από το 2013 έχει λανσάρει 6 νέα προϊόντα και ανοίξει 2 νέες κατηγορίες κατανάλωσης, ενώ επενδύει σε νέες περιστάσεις κατανάλωσης και ανανεώνει τις συσκευασίες της. Με πρωταγωνιστές προϊόντα όπως η πρώτη μπίρα στην Ελλάδα με 0,0% αλκοόλ, Amstel Free, η Amstel Radler, που συνδυάζει τη γεύση της Amstel με τη φρεσκάδα του χυμού ελληνικών λεμονιών, η νέα ελληνική σταρένια μπίρα, ΑΛΦΑ Weiss, η πρώτη επώνυμη lager με 7% αλκοόλ, ΑΛΦΑ STRONG, αλλά και η μοναστηριακή βελγική μπίρα Affligem με παράδοση 1.000 ετών, η εταιρία αναδεικνύει την καινοτομία σε μοχλό ανάπτυξης για την επόμενη τριετία, με στόχο να φτάσει σε ποσοστό το 15% του τζίρου της.