tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Εκπτώσεις: Ο θάνατος του εμποράκου

Το 2016 ξεκίνησε για την αγορά χειρότερα απ’ ότι τελείωσε το 2015»

Τέλος οι εκπτώσεις που κράτησαν ενάμιση μήνα. Κι όμως, από το κακό στο χειρότερο πήγαν τα εμπορικά καταστήματα. Δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς με τέτοια κρίση και τέτοια μέτρα περιορισμού εισοδημάτων και επιβολής φόρων.

 

Έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ για τις χειμερινές εκπτώσεις έδειξε ότι τίποτα δεν πηγαίνει καλά στο εμπόριο ακόμη και στις εκπτώσεις. Η απάντηση στην έρευνα ήταν ότι «Το 2016 ξεκίνησε για την αγορά χειρότερα απ’ ότι τελείωσε το 2015»!

 

Με τέτοια δεδομένα και με τον ευτελισμό του θεσμού των εκπτώσεων, με τις συνεχείς εκπτώσεις – προσφορές, το εμπόριο αρχίζει να ισοπεδώνεται.

 

Εκείνο όμως που η έρευνα αποκάλυψε ανάγλυφα και επιβεβαίωσε τις απόψεις των μικρομεσαίων, για μια ακόμη φορά, είναι ότι το άνοιγμα των Κυριακών ούτε απασχόληση έφερε ούτε αύξηση του τζίρου. Όπως θυμόμαστε όλοι, τα κύρια πολιτικά επιχειρήματα των οπαδών της κατάργησης της αργίας τη Κυριακής ήταν αυτά ακριβώς!

 

Είναι άγνωστο τι έχουν να απαντήσουν τώρα οι οπαδοί του ανοίγματος αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Ο στόχος τους να υπάρξει μια ακόμη διαρροή καταναλωτών προς τα πολυκαταστήματα επετεύχθη. Όσοι γνωρίζουν την αγορά, ξέρουν ότι το 95% των καταστημάτων δεν ανοίγει τις Κυριακές που επιτρέπεται και αυτοί που ανοίγουν είναι μόνο στον πυρήνα των εμπορικών κέντρων. Αυτά που ανοίγουν είναι κατά κύριο λόγο πολυκαταστήματα  και θυγατρικά πολυεθνικών προσπαθώντας να αποσπάσουν ένα κομμάτι του τζίρου.

 

Όπως και να έχει το πράγμα το θέμα είναι πάντα η έλλειψη χρημάτων και όχι η έλλειψη χρόνου για ψώνια.

 

Η έρευνα