tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Έρευνα για την αγορά κρέατος

Πανελλαδική έρευνα για τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με το κρέας, που πραγματοποίησε η εταιρεία Interview..

  Πανελλαδική έρευνα για τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με το κρέας, που πραγματοποίησε η εταιρεία Interview για λογαριασμό της o.mind Creatives, διοργανώτριας εταιρείας της έκθεσης MEAT DAYS και εκδότριας του περιοδικού MEAT PLACE. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι:  

* Το 55% των καταναλωτών απάντησε πως τρώει κρέας δυο με τρεις φορές την εβδομάδα ενώ το 53% έχει μειώσει την κατανάλωση κρέατος τα τελευταία δύο χρόνια.

* Το 80% των καταναλωτών αγοράζει κρέας από τα παραδοσιακά κρεοπωλεία και όχι από τα σούπερ μάρκετ, καθώς όπως απάντησε τον κρεοπώλη της γειτονιάς τον εμπιστεύονται και θεωρούν πως θα αγοράσουν ποιοτικό κρέας.

* Το 79% αγοράζει κρέας με κριτήριο την ποιότητα και όχι την τιμή και το κρέας που καταναλώνουν συχνότερα είναι το κοτόπουλο (65,5%), μοσχάρι (61,8%), χοιρινό (43,6%), κατσίκι/αρνί (3,5%) και γαλοπούλα (2%).

* Το ποσό που καταναλώνουν κάθε εβδομάδα για το κρέας είναι 20% ενώ επτά στους δέκα καταναλωτές θεωρούν πως υπάρχει διαφορά ποιότητας μεταξύ ενός ελληνικού και ενός εισαγόμενου κρέατος. 

Ανάλογα συμπεράσματα προκύπτουν όπως ειπώθηκε και για την αγορά της Λάρισας, με την επιπλέον διαπίστωση πως λόγω των οικονομικών συνθηκών υπάρχει μια μείωση της κατανάλωσης του κρέατος 5% έως 8% αν και οι τιμές, ειδικά στο κοτόπουλο, αποκλιμακώνονται…