tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Η χειρότερη πρώτη βδομάδα εκπτώσεων

Όπως έδειξε και η δική μας έρευνα στους πλέον εμπορικούς δρόμους σε ώρα αιχμής, οι καταναλωτές ήταν λίγοι και μάλλον έμοιαζαν με περιπατητές και τουρίστες

Η πρώτη βδομάδα των εκπτώσεων, με τραπεζική αργία, ανασφάλεια στους καταναλωτές και αγωνιώδεις στιγμές για την τύχη της χώρας, θα περάσει μάλλον ως η χειρότερη πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων διαχρονικά.

 

Παρότι πολλοί καταναλωτές επιχείρησαν την παραδοσιακή αναγνωριστική βόλτα στα μαγαζιά, η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε ούτε η ψυχολογία αλλά ούτε και η οικονομική ευχέρεια να αγοράσουν κάτι που τους ενδιέφερε. «Πώς να αγοράσω», μας είπε ένας καταναλωτής «όταν τα ΑΤΜ βγάζουν ένα50ρικο και αύριο δεν είμαστε ακόμη σίγουροι τι θα βγάζουν;»

 

Στα μεγάλα εμπορικά κέντρα η κίνηση ήταν πιο έντονη, κυρίως από μεσαία και πάνω εισοδήματα, τα οποία δεν φαίνεται να επλήγησαν και πολύ από το κλείσιμο των τραπεζών, δεδομένου ότι πλήρωναν με κάρτες. Όπως μάλιστα, μας κατάγγειλε ο Αντιπρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Ν. Κογιουμτσής, κάποια μέσα σκοπίμως  διαδίδουν ότι ηλεκτρονικές πληρωμές γίνονται μόνο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα και όχι στα μικρά εμπορικά, πράγμα ψευδές, με αποτέλεσμα όμως να αυξηθεί η ροή προς αυτά τα κέντρα.

 

Όπως έδειξε και η δική μας έρευνα στους πλέον εμπορικούς δρόμους σε ώρα αιχμής, οι καταναλωτές ήταν λίγοι και μάλλον έμοιαζαν με περιπατητές και τουρίστες.

 

Ερμού. Η εμπορικότερη οδός της χώρας

 

 

Η οδός Ηφαίστου. Αραιός κόσμος παρά τον αυξημένο τουρισμό

 

 

Η οδός Αγ. Μάρκου

 

Η ψαραγορά, η μόνη που είχε υποφερτή κίνηση.

 

Η κρεαταγορά με εικόνα απογοήτευσης.