tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Μην ασχολείσαι με πελάτες, ή υποψήφιους πελάτες, όταν:

Tου Άκη Αγγελάκη.

Tου Άκη Αγγελάκη.


  • Ο χρόνος και η ενέργεια που καταναλώνεις για να διατηρήσεις την πωλησιακή σχέση ζωντανή δεν αποτελούν πλέον μια καλή επένδυση του χρόνου σου, ή των αποθεμάτων της εταιρίας σου.
  • Ο υποψήφιος πελάτης εξακολουθεί να προσπαθεί να σε εκμεταλλευτεί πέρα από τις αντοχές σου.
  • Μόνον αυτός βγαίνει κερδισμένος και όχι και οι δυο σας.
  • Ο ανταγωνισμός θα κάνει «τα πάντα» (με ηθικούς ή ανήθικους τρόπους και μέσα) για να σου «ξεκλέψει» τον συγκεκριμένο πελάτη επειδή βρίσκονται σε απόγνωση, ή απλά, επειδή παίζουν ανήθικα. Σαν αποτέλεσμα, ο πελάτης σε πιέζει ή απαιτεί να  του δώσεις αυτά που του δίνει ο ανταγωνισμός. Προσοχή!
  • Οτιδήποτε και αν δοκιμάσεις μαζί του δεν τον κάνει να ανταποκριθεί θετικά.
  • Η διαίσθησή σου λέει ότι θα πρέπει να τον εγκαταλείψεις.
  • Ο πελάτης σου λέει ψέματα, σου κρύβει, ή σου παρουσιάζει τα γεγονότα έτσι όπως τον συμφέρει.
  • Το μοναδικό ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη είναι η καλύτερη τιμή και δεν δείχνει ότι τον απασχολεί η σωστή εξυπηρέτηση, η ποιότητα, ή η δική σου ικανότητα να τον βοηθήσεις να λύσει τα προβλήματα που έχει, ή να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής του, ή της επιχείρησής του.
  • Σε παραπέμπει να παρουσιάσεις τις προτάσεις σου σε άτομα ή στελέχη, που δεν έχουν τη δύναμη να αποφασίσουν κι εσύ το γνωρίζεις.
Αν σε κάθε μεμονωμένη περίπτωση ανταποκρίνονται πάνω από τρία χαρακτηριστικά όπως στα περιγράφω πιο πάνω, τότε μάλλον θα πρέπει να αρχίσεις να ψάχνεις για κάποιον άλλο, πιο αξιόλογο υποψήφιο ή πελάτη.
 
 
 

Από το βιβλίο του Άκη Αγγελάκη «Μικρά Μυστικά για Μεγάλες Πωλήσεις», 6η επανέκδοση, εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, τηλ. 210-2512988